סגור
מוצרי חלב מקרר גבינות צהובות סניף רמי לוי ב בני ברק
סניף רמי לוי בבני ברק (צילום: אוראל כהן)

הרווח הנקי של רמי לוי זינק ברבעון השלישי ב-43% ל-38 מיליון שקל

החברה שפעילות הדגל שלה היא רשת הסופרמרקטים רמי לוי סיכמה את הרבעון עם צמיחה של 7.2% במכירות, שהסתכמו ב-1.9 מיליארד שקל

רמי לוי שיווק השקמה חתמה את הרבעון השלישי עם עלייה במכירות וזינוק של 43.4% ברווח הנקי שהסתכם ב-38.2 מיליון שקל. זאת בעקבות צניחה של 67.9% בהוצאות המימון, בזכות עלייה בהכנסות ריבית מפיקדונות ומקיטון בהוצאות מימון בשווי הוגן של מכשירים פיננסיים. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בגובה 35 מיליון שקל.
מכירות החברה, שליבת פעילותה היא רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה המונה 57 סניפים, צמחו ברבעון ב-7.2% ל-1.87 מיליארד שקל.
העלייה במכירות הושגה מעלייה של 6.45% במכירות רשת השיווק שהסתכמו ב-1.64 מיליארד שקל. העלייה נרשמה בעקבות העלאות המחירים שביצעו הספקים מתחילת השנה, והדבר בא לידי ביטוי בעלייה של 7.37% במכירות החנויות הזהות - סניפים שפעלו גם ברבעון המקביל אשתקד.
העלייה בפעילות מגזר "אחרים", שכולל את פעילות רשת גוד פארם, קופיקס, פעילות התקשורת ומועדון הלקוחות, נרשמה בעיקר הודות לתוצאות גוד פארם, בעוד קופיקס הציגה ירידה במכירות הרבעון.
העלייה במכירות לא באה לידי ביטוי במלואה ברווח הגולמי שצמח ב-4.2% ל-409.7 מיליון שקל, כך שהרווחיות הגולמית נשחקה ל-21.88% מהמכירות, לעומת 22.5% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי עלה ברבעון במיליון שקל ל-63.6 מיליון שקל, ושיעורו נשחק מ-3.6% ברבעון המקביל אשתקד ל-3.4% ממכירות הרבעון. הרווחיות התפעולית ברשת השיווק נשחקה אף היא ל-3.2% מהמכירות לעומת 3.8% ברבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מעליית הוצאות מכירה ושיווק.