מנסה לעלות ליגה: מאנדיי מינתה בכיר לשעבר בגוגל לסמנכ"ל שיווק
חברת התוכנה הישראלית שנסחרת בוול סטריט מינתה את האריס בבר לתפקיד; עד לאחרונה הוביל את פעילות השיווק של Google Workspace, ולפני כן היה אחראי על השיווק של WAZE, שנרכשה ע"י גוגל לפני 12 שנה; מאנדיי מתכננת להגדיל את כוח האדם שלה, בדגש על מערכי השיווק והמכירות
מאנדיי, חברת התוכנה הישראלית, ממשיכה להרחיב את הצלע האמריקאית בהנהלתה, שהייתה מרוכזת עד כה בישראל. החברה, שהגיעה לקצב הכנסות שנתי של מיליארד דולר, ממנה את האריס בבר, בכיר לשעבר בגוגל, לסמנכ"ל שיווק שלה.
אם לא יתחרט לאור המלחמה המתחוללת בין ישראל לאיראן, בבר אמור להיכנס לתפקידו החדש ב-3 ביולי. עד לאחרונה הוא הוביל את פעילות השיווק של Google Workspace, ולפני כן היה אחראי על השיווק של WAZE, שנרכשה על ידי גוגל במיליארד דולר ב-2013.
לפני כן מילא גם תפקידי שיווק באמזון.
בבר יעבוד ממשרדי מאנדיי בניו יורק וידווח ישירות למייסדים ולמנכ"לים המשותפים של מאנדיי, רועי מן וערן זינמן שיושבים בישראל.
כבר בסוף 2024 (עם עדכון על כך שמפתחת התוכנות הארגוניות הגיעה לאבן דרך משמעותית של הכנסות מעל מיליארד דולר הצפויות השנה) מאנדיי ציינה כי תפעל להרחבת שדרת הניהול, בעיקר בכל הקשור לשיווק ומכירות.
לפני כחודש נכנס לתפקידו גם סמנכ"ל ההכנסות החדשות של מאנדיי (CRO), אמריקאי גם הוא, שמקום מושבו יהיה בארה"ב.
הסמנכ"ל החדש, ושמו קייסי ג'ורג', החליף את יוני אושרוב הישראלי שמילא את התפקיד הזה שנים ארוכות. גם ג'ורג' מחזיק בניסיון עשיר בחברות אמריקאיות, ובדומה לבבר התנסה בעבודה בחברת הייטק ישראלית, כאשר היה סגן נשיא בכיר בוורינט.
מאנדיי נמצאת בתנופת התרחבות ומתכננת להגדיל את כוח האדם שלה ב-30% השנה בדגש על מערכי השיווק והמכירות.
מניית החברה ירדה ב-6% מאז תחילת המלחמה מול איראן, אך מתחילת השנה היא נמצאת בתשואה חיובית של 23% שהביאה אותה לשווי שוק של כמעט 15 מיליארד דולר.






























