סגור

קורנית דיגיטל עקפה את ציפיות האנליסטים: "ענף הטקסטיל משווע לייצור לפי דרישה"

הכנסות קורנית ברבעון הראשון עמדו על 66.1 מיליון דולר, צמיחה של 152% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה קודמת; הרווח המתואם למניה עמד על 16 סנט - 3 סנט מעל ציפיות השוק

יצרנית המדפסות לענף הטקסטיל קורנית דיגיטל עקפה את תחזיות הרווח וההכנסות בוול סטריט ברבעון הראשון של 2021. מנכ"ל החברה רונן סמואל מציין כי בעידן פוסט-קורונה ענף הטקסטיל "משווע לאמץ" כדבריו ייצור דיגיטלי של טקסטיל לפי דרישה, כפי שמציעות מכונות הדפוס של החברה.

בשלושת החודשים הראשונים של השנה רשמה קורנית הכנסות של 66.1 מיליון דולר, עליה של 152% ביחס לתקופה המקבילה ב-2020. האנליסטים בשוק ציפו למכירות של 62.8 מיליון דולר.
בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי (Non-GAAP) של 7.7 מיליון דולר, מול הפסד של 8.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח המתואם עמד על 16 סנט למניה - 3 סנט מעל ציפיות השוק.
קצב המכירות שנגזר לחברה מההכנסות שלה ברבעון הראשון עומד כעת על 264 מיליון דולר לערך. מדובר בהכפלה של היקף המכירות שלה ביחס לנתונים שמלפני שנתיים - את 2018 סיכמה החברה עם מכירות של 142 מיליון דולר. מנכ"ל החברה סמואל הציב בעבר יעד שאפתני – מכירות של חצי מיליארד דולר ב-2023. נתוני הרבעון הראשון מעידים שבקצב ההכפלה של היקף המכירות בתוך שנתיים, החברה נמצאת בדרך ליעד המדובר.
מנכ"ל קורנית דיגיטל סמואל הוסיף עם פרסום התוצאות כי "בזמן שהעולם נכנס לעידן הפוסט קורונה, תעשיית הטקסטיל משוועת להאצת אימוץ מאסיבי של ייצור דיגיטלי ידידותי לסביבה של טקסטיל לפי דרישה. ההזדמנות העסקית שלפנינו עצומה ואנו ממוקדים בהבאת חדשנות והרחבת פעילויות ה- go-to-market שלנו".

1 צפייה בגלריה
רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל
רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל
רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל
(צילום: כפיר זיו)