סגור

אייסקיור מדיקל גייסה 17 מיליון דולר - המניה זינקה במסחר המאוחר

החברה שמפתחת טכנולוגיה להקפאת גידולים והשמדתם, השלימה את ההנפקה במחיר של 3.45 דולר למניה - במסחר המאוחר בנאסד"ק זינקה מניית אייסקיור ב-10.4% לרמה של 3.62 דולר

חברת אייסקיור מדיקל, המפתחת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים באמצעותם הקפאתם, השלימה אמש (ב') הנפקה לציבור שתזרים לקופתה 17 מיליון דולר.
מניות החברה, שבסיסה בקיסריה, נסחרות בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב, והיא ביצעה את הגיוס באמצעות חברת חיתום בוול סטריט. הגיוס בוצע בארה"ב ובתל אביב לפי תשקיף בארה"ב, והשתתפו בו גם גופים ישראלים.
בגיוס הונפקו 3.9 מיליון מניות רגילות של אייסקיור, מתוכן 578.3 אלף מניות אשר הוצעו בהתאם לאופציה שניתנה לחתמים לכיסוי הקצאת יתר.
המחיר למניה עמד על 3.45 דולר, זאת לפני הוצאות חיתום ועמלות. בנוסף הוענקו עוד מיליון אופציות ששולמו מראש במחיר של 3.449 דולר לכתב אופציה, עם מחיר מימוש מזערי ששולם מראש של 0.001 דולר לאופציה.
מניית אייסקיור ננעלה אתמול בוול סטריט ב-3.28 דולר לאחר נפילה יומית של 11.1%, אולם במסחר המאוחר קפצה המניה ב-10.4% לרמה של 3.62 דולר.
אייסקיור תשתמש בתמורה מההנפקה לצורך פיתוח מוצרים חדשים, פיתוח עסקי, הון חוזר ושימושים תאגידיים כלליים. עורכי הדין עודד הר אבן ורעות אלפיה, שותפים מנהלים בפירמת סאליבן תל אביב, ליוו בגיוס החברה בארץ.
אייסקיור נוסדה ב-2006 ומנוהלת על ידי אייל שמיר. באוקטובר האחרון הודיעה על חתימת הסכם הפצה למכירת מערכות פרו-סנס שפיתחה בפולין.
המערכות שפיתחה החברה מיועדות לטיפול בגידולים ממאירים ושפירים בשד, בכליות, בריאות, בעצמות ובאיברים נוספים.
שווי השוק של אייסקיור מדיקל עומד על 345 מיליון שקל. מניית החברה ירדה מתחילת החודש ב-23.9%, אך בסיכום 12 החודשים האחרונים רשמה עליה של 126.7%.
1 צפייה בגלריה
השמדת גידול בכבד באמצעות מערכת אייסקיור מדיקל ב ביהח זיו
השמדת גידול בכבד באמצעות מערכת אייסקיור מדיקל ב ביהח זיו
השמדת גידול בכבד באמצעות מערכת של אייסקיור מדיקל, בבית החולים זיו
(צילום: יח"צ)