מותג הנעליים On רץ: תוצאות הרבעון היו טובות מהצפוי, המניה זינקה ב-18%
החברה דיווחה על עלייה של קרוב ל-25% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-993 מיליון דולר, והעלתה את תחזית הצמיחה. "אנחנו נמצאים במסע להפוך למותג נעלי הספורט היוקרתי ביותר בעולם", הכריז המנכ"ל
מותג נעלי הספורט On פרסם את תוצאות הרבעון השלישי, שעקפו את התחזיות ובהתאם העלה את התחזית לשנה כולה. מניית On זינקה היום ב-18% בוול סטריט.
החברה, שאחד המשקיעים שלה הוא כוכב הטניס רוג'ר פדרר, דיווחה על הכנסות של 794.4 מיליון פרנק שוויצרי (993 מיליון דולר) עבור הרבעון, זאת לעומת תחזית של 767.5 מיליון פרנק (960 מיליון דולר). ההכנסות עלו בקרוב ל-25%. הרווח למניה עמד על 0.43 פרנק (0.54 דולר), מעל לתחזית של 0.27 פרנק, והרווח הנקי עמד על 142 מיליון פרנק (148.6 מיליון דולר), עלייה מ-50 מיליון פרנק בתקופה המקבילה אשצקד.
"היה לנו רבעון מדהים וחזק, הרבה מעל לתחזיות", מסר המנכ"ל מרטין הופמן. "התוצאות נותנות לנו ביטחון לרבעון הרביעי...המומנטום חזק". החברה העלתה את התחזית לשאר השנה, ומצפה כעת לעלייה של 34% במכירות לעומת השנה שעברה, זאת בעוד התחזית הקודמת ציפתה לעלייה של 31%.
הצמיחה ברבעון השלישי נבעה בעיקר מעלייה במכירות באזור אסיה והפסיפיק, שזינקו ב-109.2%. הופמן ציין כי בסיס הלקוחות של החברה התרחב וכולל צרכנים צעירים יותר, זאת הודות בין השאר להפיכתה של זנדאיה לפרזנטורית. המכירות ביבשות אמריקה עלו ברבעון ב-21%. "ארה"ב ממשיכה להיות שוק חזק עבורנו", הדגיש הופמן, זאת על אף עלייה של 7% על מספר מוצרים במחצית השנייה של השנה.
בשיחה עם אנליסטים ביטל הופמן חשש ממתחרות מבוססות יותר כמו נייקי או אדידס. "אנחנו נמצאים במסע אחר - להפוך למותג נעלי הספורט היוקרתי ביותר בעולם". עוד הוסיף כי On הוא אחד המותגים הבודדים שלא מציע הנחות ומוכר במחיר מלא. "התנופה והצמיחה שחווינו הן מדהימות", סיכם.
החברה מפעילה כיום 60 חנויות ברחבי העולם, כולל תוספות חדשות בטוקיו, חנות דגל בציריך, החנות הראשונה בסיאול וכן בסעודיה. בשנה הבאה החברה מתכננת להשיק דגמים חדשים וכן להביא את נעלי LightSpray המיוצרות ברובוטיקה לשווקים רחבים. הופמן גם ציין כי החברה עוד מחפשת אחר סמנכ"ל כספים חדש, זאת לאחר עזיבתו של מארק מארר.































