סגור

צביקה בארינבוים, לאומי ומנורה רוכשים את טרייד טק ביותר מ-185 מיליון דולר

בארינבוים רוכש 50% מהמניות ויהיה בעל השליטה. לאומי פרטנרס ומנורה ירכשו 20%. טרייד טק מפעילה פלטפורמת מסחר וירטואלית שמאפשרת לסחור במניות, במדדים בסחורות ובמט"ח. הפניקס תעניק מימון של 100 מיליון דולר לקבוצה הרוכשת

נחתמה עסקת טרייד טק. איש העסקים צביקה בארינבוים רוכש את הבעלות על החברה-הבת של פלייטק, שנסחרת בלונדון, יחד עם לאומי פרטנרס ומנורה.
הרוכשים ישלמו 185 מיליון דולר במזומן, והסכום יוכל לגדול עד 210 מיליון דולר בכפוף לעמידה באבני דרך שנקבעו בהסכם.
1 צפייה בגלריה
צביקה בארינבוים
צביקה בארינבוים
צביקה בארינבוים
(עמית שעל)
המגעים לעסקה נחשפו ב"כלכליסט" באוגוסט האחרון, ונמשכו לאורך תשעה חודשים. השותפות הראשונה במגעים הורכבה מבארינבוים, קרן פורטיסימו, לאומי ומנורה, אבל פורטיסימו, שמנוהלת בידי יובל כהן, החליטה לסגת.
בארינבוים רוכש 50% מהמניות ויהיה בעל השליטה. לאומי פרטנרס, המנוהלת בידי אבי אורטל, תרכוש 20%; ומנורה, שחטיבת ההשקעות שלה מנוהלת בידי ניר מורוז, תרכוש 20% גם כן. הפניקס, שחטיבת ההשקעות שלה מנוהלת בידי חגי שרייבר, תעניק מימון של 50% מהעסקה לקבוצה הרוכשת ותהיה זכאית לאופציות על 6% ממניותיה.
טרייד טק מפעילה פלטפורמת מסחר וירטואלית שמאפשרת לסחור במניות, במדדים בסחורות ובמט"ח. הפלטפורמה של החברה מכוונת להתנהלות של עסקים מול עסקים ועסקים מול לקוחות קמעונאיים. הפלטפורמה מציעה גם תוכנה לניהול לקוחות, מידע עסקי ושירותי בק אופיס. למעשה החברה פעילה בתחום של פלוס 500. מנכ"ל טרייד טק הוא הישראלי רן הופמן. לחברה משרדים בתל אביב, והמטה שלה ממוקם בלונדון.