סגור

רכבת ההרים נמשכת: הביטקוין יורד ב-13% ל-32,915 דולר

המסחר במטבע הקריפטוגרפי הגדול בעולם ממשיך להיות תנודתי, על רקע ההצהרות בסין ובארצות הברית על הגברת הרגולציה נגד המטבע והצהרות מנוגדות של מייסד טסלה אלון מאסק בנוגע למכירת אחזקות החברה במטבע

הביטקוין המשיך היום במסע שלו למטה, לאחר שבוע שהתאפיין בתנודתיות רבה על רקע הצהרות של הרשויות בארצות הברית ובסין על החמרת הרגולציה בנוגע למטבעות קריפטוגרפיים. מטבע הקריפטו הגדול בעולם צנח היום ב-13% ל-32,915 דולר, לפי נתוני Coin Metrics.
הירידות האחרונות בערכו של הביטקוין נרשמו לאחר שמנכ"ל טסלה אלון מאסק אמר כי יצרנית הרכב הקפיאה את האפשרות לרכוש את כלי הרכב שלה תמורת ביטקוין. מאסק שלח לאחר מכן הודעות סותרות בנוגע לקריפטו. בציוץ אחד הוא רמז כי טסלה מכרה את אחזקותיה בביטקוין, ובציוץ מאוחר יותר הוא הבהיר שהיא לא עשתה זאת.
1 צפייה בגלריה
טסלה השקעה ביטקוין אלון מאסק
טסלה השקעה ביטקוין אלון מאסק
הביטקוין על רקע הלוגו של טסלה. הודעות מנוגדות של מאסק
(צילום: רויטרס)
"הקריפטו ממשיך להיות תנודתי ביותר, עם פוטנציאל לעליות או ירידות משמעותיות לאחר ציוץ בודד או הערה פומבית", אמרה אנליסטית CIBC, סטפני פרייס. דו"ח שפרסמה JPMorgan הראה כי משקיעים מוסדיים גדולים זונחים כעת את הביטקוין לטובת זהב. הדו"ח עורר שאלות בנוגע להמשך התמיכה של המוסדיים בקריפטו.
התנודות החריגות בקריפטו נרשמו בשבוע שעבר לאחר שהרשויות בסין קראו לרגולציה מחמירה יותר בנושא כריית קריפטו, ורשויות המס בארצות הברית הודיעו כי יגבירו את האכיפה על מחזיקי קריפטו.
הביטקוין צלל ביום רביעי ביותר מ-30% לכמעט 30,000 דולר, מחירו הנמוך ביותר מאז סוף ינואר. המטבע הקריפטוגרפי הגיע לשיאו באפריל, כאשר נסחר תמורת 65,000 דולר.
"אפילו עם הירידות החדות שנרשמו בקריפטו השבוע, המטבעות רשמו תשואות פנטסטיות מתחילת השנה", אמרה פרייס. הביטקוין עלה ב-268% בשנה האחרונה, על פי Coinbase. את'ריום, המטבע השני בגודלו, זינק ביותר מ-840%.