סגור
מוטי בן משה מגזין 100 המשפיעים
מוטי בן משה (צילום: אוראל כהן)

בלעדי
בן–משה במסע גיוסים: רוזנבלום יועץ לקניון TLV, ומנכ"ל רבוע נדל"ן צפוי לעזוב

מנכ"ל קניוני מליסרון לשעבר, משה רוזנבלום, מנהל את המגעים עם שוכרי הקניון המתאושש, ומוטי בן־משה מחפש מחליף למיקי זיסמן, שכנראה פורש

שחקן חיזוק לא צפוי למוטי בן־משה בקניון TLV. ל"כלכליסט" נודע כי משה רוזנבלום, מי שניהל שנים את קניוני מליסרון של ליאורה עופר ופרש באחרונה, הצטרף לרבוע כחול נדל"ן כיועץ מיוחד לפיתוח עסקי בתחום הקניונים ב־40% משרה. עד אוגוסט 2021 שימש רוזנבלום כמנכ"ל קניוני מליסרון ומשנה למנכ"ל החברה, ופרש אחרי 12 שנה. רוזנבלום מתמחה בפיתוח והשבחת תמהיל קניונים ונחשב מומחה בתחום. בעבר היה מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ולאחר מכן מנכ"ל בריטיש ישראל, תחת הבעלות של עמיר בירם.
בשבועות האחרונים מנהל רוזנבלום את המגעים מטעם בן־משה מול השוכרים בקניון TLV. בין היתר הוא עוסק בהשכרת כ־2,000 מ"ר בקניון לקבוצת פוקס של הראל ויזל, בנוסף לשטחים שכבר יש לה. מגעים אלה מתנהלים לצד אורי סמית', שמונה באחרונה למנכ"ל הקניון.
עוד נודע ל"כלכליסט", שבן־משה, בעל השליטה בקבוצת אלון רבוע כחול, מראיין מועמדים לתפקיד מנכ"ל רבוע נדל"ן. מיקי זיסמן מכהן בתפקיד מ־2019, ועל פי הערכות הגיע באחרונה להסכמות עם בן־משה על פרישתו.
רוזנבלום ינסה להאיץ את התאוששות קניון TLV, שהוקם על חורבות השוק הסיטונאי בת"א בהשקעה של 1.5 מיליארד שקל. הוא משתרע על כ־33 אלף מ"ר, יש בו 180 חנויות וכ־3,000 מקומות חניה, ושיעורי התפוסה בו בסוף הרבעון הראשון היו 82%. שווי הקניון בספרי החברה הוא 1.72 מיליארד שקל.
התאוששות הקניון החלה ב־2021 ונמשכה ברבעון הראשון השנה, כשדמי השכירות עלו ל־357 שקל למ"ר לעומת 318 שקל למ"ר ברבעון המקביל. מתחילת 2022 נחתמו 16 הסכמי שכירות, תוספות והארכות להסכמי שכירות, ומזכרי הבנות בנוגע לשטח כולל של כ־2,500 מ"ר. כך עולה מדו"חות הרבעון הראשון של החברה, וכן שהיא נמצאת במו"מ להשכרת כ־3,000 מ"ר נוספים.
ככל הידוע רוזנבלום מעדיף לשמש יועץ, דבר שלא מגביל אותו בתפקידים דומים בחברות אחרות, שאינן מתחרות, ואינו מיועד לתפקיד ניהולי בחברה.