סגור

אחרי הפרשות לירידות ערך ב-2023 - נובולוג שבה להרוויח ברבעון הראשון של 2024

קבוצת שירותי הבריאות מסכמת את הרבעון עם רווח של 13 מיליון שקל - ההכנסות צמחו ב-6% ל-438 מיליון שקל 

ההפסדים של נובולוג מפעילות החברה הבת בגרמניה נמשכו גם ברבעון הראשון, אך בהיקף נמוך יחסית - ובהתאם החברה חזרה להציג פלוס בשורת הרווח.
קבוצת שירותי הבריאות סיימה את הרבעון הראשון של 2024 עם הכנסות של 438 מיליון שקל, שיפור של 6% ביחס להיקפן ברבעון המקביל בשנה שעברה. זאת לצד רווח של 13 מיליון שקל, לעומת הפסד של 9 מיליון שקל ברבעון המקביל ושל 43 מיליון שקל ברבעון הקודם (הרביעי ב-2023).
השיפור בהכנסות ברבעון נרשם בעיקר הודות לצמיחה של 6% בפעילות חטיבת הלוגיסטיקה (אחראית ל-21 מתוך 25 מיליון שקל תוספת ההכנסות הרבעונית), שאותה ייחסו בחברה לעלייה בפעילויות הקיימות שלה. המעבר לרווח נובע בעיקר מהפרשות לירידת ערך שהחברה רשמה ברבעון המקביל (25 מיליון שקל) וברבעון הקודם (43.5 מיליון שקל) - שלא נרשמו בתקופת הדוח הנוכחי.
נובולוג פועלת במבנה של שלוש חטיבות. חטיבת הלוגיסטיקה היא העיקרית בהן (85% מההכנסות ברבעון) והיא עוסקת בעיקר באחסון והפצת תרופות, לצד מתן שירותי לוגיסטיקה לניסויים קליניים, ועיקור (סטריליזציה) של ציוד רפואי.
השתיים האחרות הן חטיבת שירותי הבריאות (13% מההכנסות ברבעון) שבמסגרתה מספקת נובולוג שירותי רפואה ותמיכה מבוססי טכנולוגיה בתחום הטיפול הביתי, שירותי רפואה מותאמת אישית ושירותי מעבדה; וחטיבת הדיגיטל (1% מההכנסות הרבעוניות).
מנכ"ל נובולוג הנוכחי, אביעד בוסי, החל את תפקידו ביולי לאחר שהחליף את עירן טאוס שכיהן בתפקיד בשש השנים שקדמו לכך. טאוס הרחיב את פעילות החברה והוביל את המבנה הארגוני הקיים שלה ובתקופתו רכשה החברה 13 חברות.