סגור

לאחר 7 שנים: גיל רושניק פורש מתפקיד מנכ"ל אלקטרה נדל"ן

רושינק יעבור לתפקיד יו"ר החברה, ויוחלף בכיסא המנכ"ל על ידי אמיר יניב, שעד כה שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה; בתקופת כהונתו של רושינק עלתה מניית החברה פי 14

מנכ"ל אלקטרה נדל"ן בשבע השנים האחרונות, גיל רושינק, מפנה את תפקידו ומונה ליושב ראש פעיל של החברה. כך הודיעה הבוקר (א') החברה שבשליטת אלקו.
אמיר יניב, המכהן כיום כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה, מונה לתפקיד המנכ"ל. המינויים נכנסנו לתוקף אפקטיבית מתחילת השנה, כלומר אתמול. במקביל, יחדל אבי ישראלי לכהן כיו"ר החברה וימשיך לשמש כדירקטור.
באלקטרה נדל"ן ציינו כי ההחלטה על המינויים האמורים התקבלה בשל צמיחה בהיקף פעילותה של החברה ומתוך ראייה ארוכת טווח. תחת כהונתו של רושינק הפכה אלקטרה נדל"ן לחברה שהתמקדה בהשקעות בתחום מקבצי הדיור בארה"ב. היא עשתה זאת על ידי הקמת קרנות השקעה שגייסו כספים ממשקיעים פרטיים ורכשו מקבצי דיור. אלקטרה נדל"ן עצמה נהנית מספר מקורות הכנסה שנובעים מניהול אותן קרנות, בהם דמי ניהול קבועים ודמי הצלחה.
1 צפייה בגלריה
גיל רושינק מנכ"ל אלקטרה נדל"ן
גיל רושינק מנכ"ל אלקטרה נדל"ן
גיל רושינק
(צילום: אורן קהן)
בשנה שעברה עלתה המניה ביותר מ-147%, ומאז כניסת רושינק לתפקיד המנכ"ל, בינואר 2015, רשמה המניה תשואה של 1,340%. שווי השוק הנוכחי של החברה עומד על 3.53 מיליארד שקל.
המנכ"ל הנכנס יניב, מועסק באלקטרה נדל"ן כתשע שנים. כאשר הוא מכהן בשש השנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. ליניב תואר ראשון בכלכלה ובמנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. רושינק מועסק בחברה במשך קרוב ל-16 שנים.
אלקטרה נדל"ן מנהלת כיום ארבע קרנות השקעה פעילות, המנהלות נכסים בהיקף של כ-2.7 מיליארד דולר. לאחרונה הודיעה החברה על השקת קרן רביעית להשקעה במקבצי דיור בארה"ב ובנוסף פועלת החברה להקמת קרן שתשקיע בתחום המשרדים בבריטניה.