סגור

קבוצת פוקס: נאריך בחודש את המו"מ לרכישת אנרג'ים ע"י ריטיילורס

החברה הבת של פוקס הודיעה לפני שלושה חודשים על מזכר הבנות לרכישת חברת ציוד הספורט תמורת 32.75 מיליון שקל; כעת מעדכנת הקבוצה כי המו"מ בין הצדדים נמשך והם דנים על עדכון במתווה העסקה

קבוצת פוקס מודיעה על התארכות המו"מ עם חברת ציוד הספורט אנרג'ים. באוגוסט הודיעה ריטיילורס, חברה הבת של פוקס, כי התקשרה במזכר הבנות לרכישת השליטה באנרג'ים.


כעת מעדכנת החברה כי המו"מ בין הצדדים נמשך והם דנים על עדכון במתווה העסקה. התוקף לבלעדיות במו"מ הוארך עד ליום 10.12.21. ריטיילורס תרכוש 51% מחברת ציוד הספורט בתמורה ל-32.75 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
דובי שנידמן מנכ"ל ריטיילורס בחנות פוטלוקר
דובי שנידמן מנכ"ל ריטיילורס בחנות פוטלוקר
דובי שנידמן מנכ"ל ריטיילורס
(צילום: אוראל כהן)

אנרג'ים מוחזקת בבעלות משותפת על ידי ארנון פרי ומשה פרחיה. על פי מתווה העסקה עליו דווח באוגוסט, 14.25 מיליון שקל ישולמו באמצעות הקצאת מניות באנרג'ים לריטיילורס, והיתרה, בסך 18.5 מיליון שקל, בדרך של רכישת מניות מהמוכרים, בחלקים שווים.
עם השלמת העסקה צפויה ריטיילורס להחזיק ב-50.98% מהמניות, וכל אחד מהמוכרים יחזיק ב-24.51%. למוכרים ניתנה אופציה למכור את המניות שלהם החל מאוקטובר 2024 למשך שנה, ולפוקס אופציה לרכוש את המניות מתום תקופת האופציה של המוכרים, למשך שנה.
ריטיילורס מאגדת את פעילות תחום הספורט של קבוצת פוקס, ובכלל זה את פעילות חנויות נייקי בישראל, קנדה ואירופה, פעילות פוט לוקר בישראל ובאירופה ופעילות רשת דרים ספורט. רכישת אנרג'ים היא צעד אסטרטגי עבורה להרחבת תמהיל המותגים וכניסה לתחומים חדשים ומשלימים בעולם הספורט.
אנרג'ים הוקמה בשנת 1987 ופועלת בתחום היבוא והשיווק של ציוד ספורט וכושר לשימוש ביתי ולחדרי כושר. החברה משווקת את מוצריה לחנויות ספורט, חדרי כושר, גופים מוסדיים וצרכנים פרטיים, והיא יבואנית בלעדית של המותגים Kettler, Life Fitness, Inspire, Escape, Horizon, Hammer Strength, Marcy ועוד. כמו כן מחזיקה אנרג'ים במותג הפרטי vo2, ומפעילה אולם מכירות בהרצליה, חנות בנתניה ואתר סחר מקוון.