סגור
בוב באקיש מנכ"ל פרמאונט
בוב באקיש (צילום: Patrick T. Fallon | Bloomberg | Getty Images)

לקראת מיזוג אפשרי עם סקיידאנס: פרמאונט צפויה לפטר את המנכ"ל

הדירקטוריון של ענקית המדיה והבידור עומד לפטר את בוב באקיש כבר מחר; זאת לאחר שהאחרון הביע התנגדות למיזוג ואיבד את אמונה של בעלת השליטה שארי רדסטון

הדירקטוריון של ענקית המדיה והבידור פרמאונט גלובל מתכוון לפטר את מנכ"ל החברה, בוב באקיש, כבר מחר (ב') בבוקר, כך על פי מקורות המקורבים לנושא המצוטטים ב-CNBC. החברה תקיים שיחה עם המשקיעים שלה מחר, ובאקיש לא צפוי להשתתף בה.
הדירקטוריון צפוי לעבוד מול ראשי חטיבות החברה בהיעדרו הצפוי של המנכ"ל, וזאת בשעה שהיא נמצאת במשא ומתן בנוגע למיזוג אפשרי עם חברת ההפקות סקיידאנס מדיה. פרמאונט יצרה ועדה מיוחדת לבחינת העסקה, כשתאריך היעד עבורה הוא ה-3 במאי, אם כי יש סיכוי שתתבצע הארכה.
באקיש איבד את אמונה של שארי רדסטון (Shari Redstone), בעלת השליטה בפרמאונט , כך על פי מקורות המקורבים אליה. רדסטון רצתה בפיטוריו של באקיש עוד לפני המשא ומתן שערכה החברה עם חברת צ'רטר קומוניקיישנס, שהשלמתו חיונית לשם הערכת שוויה של פרמאונט קודם למיזוג עם סקיידאנס.
פרמאונט וסקיידאנס נמצאות בדיונים מתקדמים לגבי מיזוג, במסגרתו יעזוב באקיש ולתפקיד המנכ"ל ימונה דייויד אליסון. באקיש התנגד למיזוג, בטענה שהוא ידלל את חלקם של בעלי המניות של החברה. על פי תנאי העסקה, סקיידאנס תחזיק במעט פחות מ-50% מניות החברה הממוזגת, והשאר יימצאו בידי פרמאונט, שתמשיך להיסחר ציבורית.