סגור

פרסום ראשון
הסטארט אפ טקטייל מוביליטי גייס 27 מיליון דולר בסבב הגיוס השלישי שלו

את הגיוס בחברת התוכנה, שעושה שימוש בחיישנים ברכב, הובילה דלק רכב שבשליטת גיל אגמון; עוד השתתפו בגיוס - גודייר ונצ'רס ופורשה ונצ'רס; לפני שנה הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם BMW; עד כה גייסה החברה 47 מיליון דולר

הסטארט אפ טקטייל מוביליטי Tactile Mobility גייס 27 מיליון דולר בסבב הגיוס השלישי שלו. את הגיוס הובילה דלק רכב הבורסאית שבשליטת גיל אגמון והשתתפו בו גופים נוספים מתחום תעשיית הרכב ביניהם גודייר ונצ'רס ופורשה ונצ'רס.


טקטייל מספקת תוכנה אשר עושה שימוש בחיישנים שונים הקיימים ברכב לשם איסוף וניתוח מידע אודות הדינמיקה בין הרכב לכביש, ומאפשרת לרכבים לנתח את תנאי פני השטח וכן את ביצועי מערכות הרכב ותנאי הכביש.

1 צפייה בגלריה
צוות טקטייל מוביליטי
צוות טקטייל מוביליטי
צוות טקטייל מוביליטי
(צילום: אלכס פרגמנט)

מידע זה, המופק בתוך הרכב בזמן אמת כולל תכונות כמו מידת האחיזה הקיימת בכביש, אשר מסמנת את מגבלות האחיזה הפרטניות של הרכב בכביש. מרכיב הטכנולוגיה של החברה, ה-VehicleDNA יוצרת מידע של מאפייני המערכות עבור כל רכב, ומנתח את מערכות המתלים, יעילות הבלימה, בריאות צמיגי הרכב ועוד.
מרכיב ה-SurfaceDNA מכיל מיפוי של תכונות הכביש, תנאי הדרך ומפגעים אשר מספקים מבט מעמיק של סביבת הנהיגה על מנת להיערך באופן מיטבי לתנאי הכביש בהמשך הדרך ולהתאים אליהם מראש את מערכות הרכב השונות.
בספטמבר לפני שנה הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם BMW שתטמיע את הטכנולוגיה ב-2.5 מיליון כלי רכב שהיא מייצרת. עד כה גייסה החברה 47 מיליון דולר. החברה מנוהלת ע"י שחר בן נון.