סגור
סקוט ראסל מנכ"ל נייס Nice
סקוט ראסל, מנכ"ל נייס (צילומים: שאטרסטוק, Brent Lewin/Bloomberg )

שבועיים אחרי הרכישה הגדולה בתולדותיה: נייס עקפה את הצפי לרבעון ומעלה תחזיות

חברת התוכנה סיכמה את הרבעון השני עם צמיחה של 9% בהכנסות ושיפור גם ברווחיות התפעולית; הרכישה המתוכננת של Cognigy הגרמנית ב-955 מיליון דולר צפויה להרחיב את פעילות החברה בתחום ה-AI ולהפחית את החששות מכך שהיא תדדה מאחור לנוכח פתרונות בינה מלאכותית מתחרים

נייס פרסמה היום (ה') דוחות כספיים שעקפו את תחזיות השוק, שבועיים אחרי שהכריזה על הרכישה הגדולה בתולדותיה.
חברת התוכנה לניהול קשרי לקוחות סובלת מסנטימנט שלילי של המשקיעים על רקע חששות מפני שיבוש השוק שלה על ידי פתרונות בינה מלאכותית, מה שגם שלח אותה לרכוש את COGNIGY הגרמנית ב-955 מיליון דולר.
העסקה כמובן עוד לא הושלמה, אך בינתיים נייס מציגה האצה קלה בקצב הצמיחה ושיפור ברווחיות. מניית החברה עולה בשלב טרום המסחר בוול סטריט וגם בתל אביב, אך היא עדיין נסחרת בתשואה שלילית של יותר מ-10% מתחילת השנה.
נייס, בניהולו של המנכ"ל החדש סקוט ראסל, סיימה את הרבעון השני של 2025 עם הכנסות של 728 מיליון דולר, המשקפות קצב צמיחה של 9%, שיפור לעומת 6% ברבעון הקודם.
ההכנסות מפעילות הענן צמחו בקצב גבוה יותר של 12% והגיעו ל-540 מיליון דולר. שיעור הרווח התפעולי גדל ל-22.1% לעומת 19.4% ברבעון המקביל והרווח התפעולי הגיע ל-160.6 מיליון דולר, שמהווים זינוק של 25% בהשוואה לתקופה המקבילה.
ללא סעיפים חד פעמיים, עמד הרווח התפעולי של נייס על 220 מיליון דולר. הרווח הנקי עמד על 187 מיליון דולר ותזרים המזומנים הסתכם ב-61 מיליון דולר.
יתרות המזומנים נטו בניכוי חוב של נייס מסתכמות ב-1.1 מיליארד דולר והיא עומדת להשתמש במרבית הקופה למימון הרכישה שתכניס אותה לתחום הבינה המלאכותית. הרכישה צפויה להיסגר ברבעון האחרון של השנה.
נייס חזרה על התחזית השנתית שסיפקה לפני שלושה חודשים, להכנסות של 2.9 מיליארד דולר ב-2025, מה שישקף קצב צמיחה שנתי מתון של 7%. עם זאת, היא מעלה את תחזית הרווח ל-12.3 עד 12.5 דולר למניה, צמיחה של 12% מול 2024.
עם פרסום הדוחות ציין ראסל: "הבינה המלאכותית נמצאת בליבת האסטרטגיה של נייס, ואנחנו נמצאים בחזית מהפיכת ה-AI בשוק חוויית הלקוח, ואנו רק בתחילתו של המסע.
"המומנטום שלנו צפוי להתגבר עם שילוב יכולות השיחה ויכולות הסוכן החכם בתחום חווית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית של Cognigy, שהן המובילות בתעשייה, מה שיאפשר לנו לספק חוויית לקוח אנושית על הפלטפורמה שלנו, CXone Mpower.
"המובילות שלנו בחדשנות בתחום הבינה המלאכותית נשענת על בסיס פיננסי איתן, רווחיות גבוהה ומאזן חזק, לצד שורה הולכת וגדלה של שותפויות אסטרטגיות שגייסנו במהלך ששת החודשים האחרונים".