ירידה במכירות המזגנים פגעה בתוצאות תדיראן: הרווח הנקי נחתך ב-32%
הכנסות הקבוצה שבשליטת משה ממרוד ירדו ברבעון השלישי ב-12.6% ל-523.4 מיליון שקל, בעקבות חולשה במכירות המזגנים ובפעילות האנרגיה; הרווח הנקי הסתכם ב-22 מיליון שקל
תדיראן מכרה פחות מזגנים ברבעון השלישי של 2025, והתוצאות הכספיות שלה נפגעו.
הכנסות הקבוצה, בשליטת משה ממרוד, ירדו ברבעון השלישי ב-12.6% ל-523.4 מיליון שקל.
היקף מכירות המזגנים עמד על 266 מיליון שקל, סכום שהיווה ירידה של 16.5% לעומת מכירות המזגנים ברבעון המקביל. גם במגזר האנרגיה סבלה תדיראן מירידה בהכנסות ברבעון, בעקבות ירידה בהיקפי פרויקטי אגירה. הכנסות מגזר האנרגיה ירדו ב-8.2% ועמדו על 280.4 מיליון שקל.
כתוצאה מהחולשה בפעילות שני המגזרים, ירד הרווח הגולמי של הקבוצה ב-16% ברבעון ועמד על 104.6 מיליון שקל.
הרווחיות הגולמית נשחקה ל-20% ברבעון לעומת 20.8% ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל הירידה ברווח הגולמי של מגזר האנרגיה.
תדיראן אמנם הגדילה את הוצאות הפרסום, אך הירידה במכירות הקטינה את הוצאות ההובלה ללקוחות וכך ירדו הוצאות המכירה והשיווק שלה ב-9.6% ועמדו על 45 מיליון שקל ברבעון.
הרווח התפעולי הדרדר ב-25% ל-40.2 מיליון שקל ושיעורו מהמכירות ירד ל-7.7% לעומת 8.9% ברבעון השלישי של שנת 2024.
בשורה התחתונה, הקבוצה חתמה את הרבעון בצניחה של 32.3% ברווח הנקי ברבעון, כתוצאה מהחולשה במכירות והשחיקה ברווחיות, והוא הסתכם ב-22 מיליון שקל.






























