קרפור מסכמת רבעון רביעי רצוף של רווח נקי, המכירות בחנויות זהות עלו ב-4.9%
רשת המזון רשמה ברבעון השני רווח נקי של 5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 17 מיליון שקל בתקופה המקבילה; בחברה מבקשים לפרוע בהקדם את החוב הפיננסי שלה, בסך 450 מיליון שקל, עליו היא משלמת ריבית של 45 מיליון שקל
רשת המזון קרפור, שפועלת בישראל בזיכיון של אלקטרה מוצרי צריכה בבעלות האחים זלקינד, רשמה רווח נקי רבעון רביעי ברציפות. הרשת הצרפתית סיימה את הרבעון השני של 2025 עם רווח נקי של 5 מיליון שקל, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד רשמה הפסד של 17 מיליון שקל.
עם זאת, לקרפור חוב פיננסי של 450 מיליון שקל, שלדברי צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה, החברה נחושה לחסל בהקדם בשל הוצאות ריבית של 45 מיליון שקל שהיא משלמת עליו.
אלקטרה מוצרי צריכה סיימה את תוכנית הסבת הסניפים למותג קרפור, ונכון לסוף יוני 2025 הפעילה 146 חנויות תחת המותג (מאז נפתחו עוד שני סניפים). ברבעון השני פתחה קרפור ארבעה סניפים חדשים - בטמרה, באר שבע, יבנה ובית שמש, ובמקביל סגרה שלושה סניפים מפסידים.
הכנסות קרפור ברבעון השני הסתכמו ב-840 מיליון שקל, עלייה של 3.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, שנבעה משיפור של 4.9% במכירות החנויות הזהות (שפעלו באופן מלא ברבעון הנוכחי וברבעון מקביל).
הרווח התפעולי של קרפור עמד ברבעון על 43 מיליון שקל והיווה 5.1% מהמחזור לעומת רווח תפעולי של 30 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד שהיוו 3.8% מהמחזור. השיפור נובע מעלייה במכירות בסניפים שהוסבו למותג קרפור, בפתיחת חמישה סניפים חדשים וסגירת סניפים מפסידים.






























