סגור
מטבעות קריפטו צוללים ביטקוין את'ר
מטבעות קריפטו צוללים ביטקוין את'ר (צילום: רויטרס)

אחרי שנמשכו כמעט 200 מיליון דולר: חברת הקריפטו Vauld מקפיאה פעילות

לדברי המנכ"ל, פלטפורמת ההלוואות בקריפטו שבין המשקיעים שלה נמנה פיטר ת'יל, עומדת בפני ״אתגרים פיננסיים בשל תנאי השוק ההפכפכים״. לקוחות משכו מהפלטפורמה יותר מ-197.7 מיליון דולר בשלושת השבועות האחרונים

פלטפורמת ההלוואות בקריפטו ואולד (Vauld), שבין המשקיעים שלה נמנה פיטר ת'יל, הקפיאה את כל המשיכות, המסחר והפיקדונות ובוחנת אפשרויות פוטנציאליות לארגון מחדש, כך לפי הודעה שפרסמה החברה.
המנכ"ל דארשן באתיחה כתב בפוסט ביום שני שהחברה עומדת בפני "אתגרים פיננסיים" בשל "תנאי השוק ההפכפכים, הקשיים הפיננסיים של השותפים המרכזיים שלנו שמשפיעים עלינו והאקלים הנוכחי בשוק", מה שהוביל לכך שלקוחות משכו החוצה מהפלטפורמה יותר מ-197.7 מיליון דולר בשלושת השבועות האחרונים מאז 12 ביוני.
החברה הממוקמת בסינגפור הודיעה כי היא עובדת עם יועצים פיננסיים ומשפטיים כדי "לבחון ולנתח אופציות קיימות, כולל אפשרויות פוטנציאליות לארגון מחדש שיגנו בצורה הטובה ביותר על האינטרסים של בעלי העניין בוואולד".
המהלך להקפאת המשיכות יוצא לדרך פחות משלושה שבועות לאחר שהמנכ"ל הכריז שהחברה "ממשיכה לפעול כרגיל על אף תנאי השוק ההפכפכים". בפוסט שפרסם ב-16 ביוני, באתיחה טען שהמשיכות "מעובדות כרגיל, וזה ימשיך כך גם בעתיד".
אולם כעת החברה הפכה לקורבן האחרון של צניחת מחירי הקריפטו השנה. ביטקוין רשם ברבעון השני את הביצועים הרבעוניים הגרועים ביותר מאז 2011. בתקופה זו נמחקו מיליארדי דולרים מהשווי של שוק מטבעות הקריפטו. בחודש שעבר הקפיאה חברת הקריפטו צלזיוס את המשיכות של הלקוחות בטענה ל"תנאי שוק קיצוניים".
מוואולד נמסר כי הם "מנהלים דיונים עם משקיעים פוטנציאליים" בחברה. בוול סטריט ג'ורנל דיווחו כי החברה גייסה 25 מיליון דולר בסבב גיוס הון בקיץ שעבר, כולל מקרן Valar Ventures, שממומנת על ידי ת'ייל.