ויקטורי רשמה ירידה רבעונית ברווח התפעולי, לצד עלייה קלה בהכנסות
הכנסות רשת הסופרמרקטים עלו ב-2.5% ברבעון השני ל-661 מיליון שקל; אך הרווח התפעולי ירד ב-7.4% ל-21.5 מיליון שקל; זאת על רקע עלייה בהוצאות מכירה ושיווק, שכר עבודה בסניפים, פרסום, הנהלה וכלליות, ועלויות יעוץ מקצועי
רשת הסופרמרקטים ויקטורי חתמה את הרבעון השני עם עלייה קלה בהכנסות וירידה של 7.4% ברווח התפעולי.
פתיחת שני סניפים חדשים ברבעון במקביל לסגירה של סניף אחד תרמה למכירות ויקטורי והן עלו ב-2.5% ברבעון השני של 2025 והסתכמו ב-661 מיליון שקל.
הפדיון בחנויות הזהות של הרשת, שפעלו ברבעון הנוכחי וברבעון המקביל ב-2024, עלה בשיעור נמוך יותר של 0.4%, והפדיון למ"ר בחנויות הזהות נותר זהה לזה של הרבעון המקביל, ועמד על כ-9,700 שקל.
ויקטורי מונה 70 סניפים שכוללים שטח של 76.3 אלף מ״ר כולל סניף בבת ים שנפתח השבוע. מתחילת השנה פתחה הרשת שלושה סניפים חדשים בחריש, בעמק חפר ובבת-ים, וצפויה לפתוח שלושה סניפים נוספים - אחד בעפולה שיפתח השנה ובתל מונד ובבאר שבע בשנת 2026.
ויקטורי רשמה עלייה של 6.7% בהוצאות מכירה ושיווק שהגיעו ל-127 מיליון שקל, בעיקר בשל עלייה בהוצאות שכר עבודה בסניפים והוצאות פרסום. זאת בנוסף לעלייה של 22% בהוצאות הנהלה וכלליות, כתוצאה מעלייה בשכר עבודה של עובדי מטה, ועלייה בעלויות יעוץ מקצועי. אלה פגעו ברווחיות החברה והיא הציגה ירידה של 7.4% ברווח התפעולי, שהסתכם ב-21.5 מיליון שקל.
ויקטורי חתמה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של 9.5 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של 9.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הודיעה על חלוקת דיבידנד של 7 מיליון שקל לבעלי המניות.




























