סגור

הרכישה הראשונה של אאוטבריין מאז ההנפקה: חברה שוויצרית ב-55 מיליון דולר

חברת קידום התוכן הישראלית רוכשת את וידאו אינטליג'ינס, שמשלבת תוכן ופרסום וידאו בפלטפורמות דיגיטליות; אאוטבריין הונפקה ביולי האחרון בבורסת נאסד"ק, ומאז איבדה 20% מערכה

רכישה ראשונה לאאוטבריין מאז שהונפקה בנאסד"ק: חברת ההייטק הישראלית, שפועלת בתחום הפרסום וקידום התוכן באינטרנט, הודיעה שרכשה את חברת Video Intelligence השוויצרית (VI) תמורת 55 מיליון דולר, מהם 41 מיליון דולר במזומן והיתר במניות אאוטבריין.
וידאו אינטליג'נס משלבת תוכן ופרסום וידאו בפלטפורמות דיגיטליות ובטלוויזיות חכמות. הטכנולוגיה שלה מבוססת על בינה מלאכותית ונועדה להגדיל את מעורבות הגולשים על ידי תוספת של וידאו רלוונטי לכל כתבה. החברה עובדת עם יותר מאלף אתרי תוכן ברחבי העולם.
"VI מתאימה באופן מושלם לאסטרטגיית הליבה של אאוטבריין, לספק לאתרי התוכן טכנולוגיה שמגדילה את מעורבות הגולשים והמוניטיזציה באמצעות תוכן ופרסום רלוונטי", אמר דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף של אאוטבריין.
"השילוב עם VI יאפשר לנו להעמיק את השותפות שלנו עם אתרי התוכן, ולספק פתרונות גם לחלקים העליונים והאמצעיים בעמודי האתרים. הוא גם יאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את שוק היעד שלנו, תוך הוספת פרסום וידאו מסוג In-Stream באיכות גבוהה למותגים העובדים איתנו. אנו רואים סינרגיה משמעותית בין החברות, ונרגשים במיוחד לצרף את הצוות המנוסה והמוכשר ביותר של vi לאאוטבריין", הוסיף ירון גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף של אאוטבריין.
1 צפייה בגלריה
מייסד אאוטבריין ירון גלאי
מייסד אאוטבריין ירון גלאי
מייסד אאוטבריין ירון גלאי
(צילום: באדיבות אאוטבריין)
"אנחנו נרגשים להצטרף לאאוטבריין במטרה ליצור את פלטפורמת הווידאו המובילה לפלטפורמות דיגיטליות", אמר קיי הניגס (Kai Henniges), מייסד ומנכ"ל VI. "אנחנו מאמינים ששילוב הניסיון הרב שלנו בתחום הווידאו עם ההובלה של אאוטבריין בשוק העולמי והשותפויות שלה עם אתרי התוכן האיכותיים ביותר בעולם יעזרו לנו להאיץ את השגת המשימה שלנו - לעורר השראה, לספק ידע ולעניין גולשים על ידי שילוב וידאו בקונטקסט. אנחנו חולקים את אותם גישה וחזון ביחס לעתיד ענף המדיה".
מאז הנפקתה ביולי איבדה אאוטבריין מעל 20% משווייה, והיא נסחרת בשווי שוק של 823 מיליון דולר. החברה פועלת מ-18 משרדים ברחבי העולם.