סגור
אילן ישראלי מנכ”ל דנאל
אילן ישראלי (צילום: יונתן בלום)

לאחר 15 שנה ובעקבות הניצחון של UMI בבחירות לדירקטוריון: מנכ"ל דנאל התפטר

אילן ישראלי התפטר מתפקידו ברקע המאבקים בדירקטוריון ומינויה של סיגל רגב רוזנברג ליו"ר; בתקופת כהונתו זינק שווי חברת הסיעוד וכוח האדם מ-60 מיליון שקל ליותר מ-3 מיליארד שקל, אך רכישות בעייתיות הובילו לצניחה במחיר המניה

הניצחון של יבואנית הרכב יוניברסל מוטורס (UMI) בבחירות לדירקטוריון דנאל, משפיע גם על הנהלת חברת הסיעוד וכוח האדם. דנאל מדווחת כי אילן ישראלי המנכ"ל הוותיק שלה, הודיע על התפטרותו.
ישראלי שימש בתפקיד המנכ"ל במשך 15 שנה, בהן הצליחה החברה להמריא משווי של פחות מ-60 מיליון שקל לשווי של יותר מ-3 מיליארד שקל לפני שנתיים. רכישות בעייתיות שהובילה דנאל בראשותו של ישראלי והיו"ר רמי אנטין, במחירים שנתפסו כגבוהים, הובילו להתרסקות המניה ב-50% לשווי של פחות מ-1.5 מיליארד שקל, ומאז התאוששה ל-1.9 מיליארד שקל. ישראלי, אחד המנכ"לים הוותיקים של חברות ציבוריות בישראל, קיבל ב-2022 שכר בעלות של 4 מיליון שקל בשנה.
מועד סיום הכהונה של ישראלי ייקבע במהלך ששת חודשי ההודעה המוקדמת בהם הוא מחויב בחוזהו. דירקטוריון דנאל יקים ועדת איתור לבחירת מנכ"ל חדש.
יוניברסל מוטורס, שמחזיקה ב-13% ממניות דנאל, נמצאת בשליטת האחים עיני וחיים דנוך. החברה מנוהלת בידי בני גבאי ועמית רון, שמונה כדירקטור בדנאל והוביל לבחירתה של סיגל רגב רוזנברג כיו"ר במקום אנטין. ישראלי הבין כנראה שהדירקטוריוןן החדש לא יעניק לו את היד החופשית והרוח הגבית לניהול - והחליט לעזוב.