סגור
סיגל רגב רוזנברג מנכ"לית מאוחדת
סיגל רגב-רוזנברג (צילום: ענבל מרמרי)

אחרי מאבק ארוך: סיגל רגב-רוזנברג נבחרה ליו"ר דנאל

אחרי שהדירקטורים הותיקים טרפדו את מינוייה לפני שלושה חודשים, נבחרה רוזנברג-רגב לתפקיד היו"ר ברוב מוחץ. זאת בזכות ההצלחה של יוניברסל מוטורס - בעלת המניות הגדולה בדנאל - להוביל למינוי רוב של דירקטורים חדשים שתמכו במינוי

דירקטוריון חברת הסיעוד ושירותי הרפואה דנאל מינה אתמול בערב את סיגל רגב-רוזנברג כיו"ר החברה, אחרי שורה של מאבקים בין הדירקטוריון לבעלת המניות יוניברסל מוטורס (UMI).
רגב-רוזנברג ששימשה מנכ"לית קופ"ח מאוחדת וכיו"ר בית החולים רפאל, מכנת היום גם כדירקטורית בבנק דיסקונט.
היא הוצעה כדירקטורית בידי UMI, יבואנית מכוניות שברולט וקדילאק, שהגיעה לאחזקה של 13% ממניות דנאל, והפכה לבעלת המניות הגדולה שלה. יוניברסל גם הובילה יחד עם מוסדיים נוספים להדחתו של רמי אנטין היו"ר הקודם.
רגב-רוזנברג נבחרה כדירקטורית כבר לפני שלושה חודשים והציעה עצמה לתפקיד היו"ר, אבל הדירקטורים הוותיקים של דנאל שעדיין היו רוב של 4 מתוך 7 דירקטורים, החליטו להקים ועדת איתור שתמליץ על מועמד חיצוני.
כמועמד נבחר פר' ארי שמיס, אבל יוניברסל נאבקה והעמידה מולו שני דירקטורים מטעמה לאסיפה נוספת בשבוע שעבר. שמיס הפסיד ושני הדירקטורים מטעם יוניברסל, בהם מנכ"ל יוניברסל עמית רון (משותף), נבחרו לדירקטורים. הדירקטורים החדשים הובילו לבחירת רגב-רוזנברג.
האחזקה של 13% איננה מקנה ליוניברסל שליטה בחברה והחברה מוגדרת כחברה ללא גרעין שליטה. עם זאת ארבעה דירקטורים מבין תשעה הוצעו על ידה ונבחרו. שלושה מהם אינם בעלי זיקה ליוניברסל, ביניהם רוזנברג.