זינוק של קרוב ל-400% ברווח של החברה שאחראית על טירוף הלבובו
פופ מארט הסינית דיווחה כי עבור ששת החודשים הראשונים של השנה עלו ההכנסות ביותר מ-200% ל-1.9 מיליארד דולר, ועקפו את תחזיות החברה עצמה. המייסד מאמין כי עבור השנה כולה ההכנסות יכולות "בקלות" לעמוד על יותר מ-4 מיליארד דולר. מניית החברה זינקה השנה ב-600% לשווי של 53.56 מיליארד דולר - יותר משל מאטל והסברו ביחד
פופ מארט, החברה הסינית מאחורי טירוף בובות הלבובו, דיווחה על זינוק של קרוב ל-400% ברווח הנקי הודות לביקוש הגבוה לבובות השדונים.
החברה דיווחה כי עבור ששת החודשים הראשונים של השנה ההכנסות עלו ב-204.4% לעומת שנה קודם לכן ל-13.88 מיליארד יואן (1.963 מיליארד דולר), בעוד שהרווח הנקי זינק ב-396.5% ל-4.57 מיליארד יואן (636 מיליון דולר). התוצאות אף עקפו את התחזיות של החברה, שציפו לעלייה של 350% ברווח. המכירות מחוץ לסין ייצגו כ-40% מכלל המכירות.
פופ מארט הפכה לאחת מחברות הצעצועים בעלות השווי הגבוה בעולם, שעומד על 53.56 מיליארד דולר, והוא גבוה פי 2 משל הסברו ומאטל ביחד – זאת הודות לפופולריות של הלבובו, שאף אומצו על ידי מפורסמים כמו ריהאנה ודיוויד בקהאם והפכו לטרנד בטיקטוק. בהתאם, מניית החברה הנסחרת בבורסת הונג קונג עלתה בשנה האחרונה ביותר מ-600%, והפכה את המייסד וונג נינג לאדם ה-12 העשיר בסין, כך לפי בלומברג.
אחד המאפיינים המצליחים ביותר של החברה הוא האריזות האטומות. כלומר, הצרכנים מגלים מה הבובה שקיבלו רק לאחר הרכישה. הפורמט הזה עוזר להוביל לקניות חוזרות, במיוחד מצד אספנים נלהבים שרוצים להשלים קולקציה מלאה.
במקביל לעלייה במכירות החברה גם הרחיבה בחצי השנה הראשונה את מספר החנויות שהיא מפעילה, שעומד כעת על 571 חנויות ברחבי העולם. זאת בנוסף לקרוב ל-2,600 מכונות אוטומטיות. נינג המייסד אף מסר בהצהרה כי החברה קרוב לוודאי שתעמוד ביעד ההכנסות השנתי שהציבה של 20 מיליארד יואן, והוסיף כי תוכל אף להשיג 30 מיליארד יואן (4.18 מיליארד דולר) בהכנסות "בקלות".
החברה הודיעה גם על כוונתה להשיק השבוע בובות לבובו מיניאטוריות, שיתאימו כאקססוריז לטלפונים ניידים.
התוצאות הטובות עזרו להרגיע את חששות המשקיעים לגבי הפעילות ארוכת הטווח של החברה. הטענה העיקרית הייתה כי החברה תצטרך להתרחב מעבר לבובות הלבובו כדי לשמור על הצמיחה. אולם, לפי הדו"חות, ארבעה סוגי בובות נוספות הכניסו בתקופה המדוברת מעל מיליארד יואן בהכנסות.






























