סגור

סרגון על ניסיון ההשתלטות העוינת: "Aviat לא תוכן לממן את רכישת החברה"

אוויאט הודיעה לחפני כשבועיים כי היא מעוניינת לרכוש את סרגון בעסקה של 235 מיליון דולר - הנהלת החברה שבשליטת זוהר זיסאפל מתנגדת לעסקה; ההנהלה ממליצה לבעלי המניות שלא לאשר את דרישת אוויאט למנות 3 דירקטורים מטעמה

"ההצעה של אוויאט (Aviat) איננה מחייבת, נמוכה יותר מהצעה קודמת שלה, ויש חשש שלא תוכל לממן את הרכישה", כך טוען דירקטוריון חברת הטכנולוגיה סרגון שבשליטת זוהר זיסאפל, בתגובה לנסיון ההשתלטות העויינת של חברת Aviat Networks, על סרגון.
במכתב שיצא אתמול יוצא דירקטוריון סרגון נגד אוויאט, המתחרה בסרגון בשוק התמסורת האלחוטית. אוויאט הודיעה לחפני כשבועיים כי היא מעוניינת לרכוש את סרגון בעסקה של 235 מיליון דולר, פרמיה של 34% על מחיר השוק ביום הההודעה - זאת לאחר שסרגון דחתה הצעת רכישה שהועברה ישירות אליה מאוויאט. החברה האמריקאית דרשה גם למנות שלושה דירקטורים לפחות מטעמה בסרגון.
אוויאט מחזיקה ב-5% ממניות סרגון שרכשה בשוק. לפי דרישתה החברה תכנס אסיפה של בעלי המניות ל-23 באוגוסט, שבה תעלה להצבעה בקשת אוויאט להדיח שלושה מהדירקטורים הקיימים - יעל לנגר, דוד ריפשטיין והמנכ"ל לשעבר עירא פלטי, ולמנות את הדירקטורים מטעמה. דירקטוריון סרגון קורא לבעלי המניות להתנגד להצעות אלה. סרגון טוענת שלנוכח העובדה שלאוויאט 33.8 מיליון דולר בלבד בקופה, היא תיחדרש לגיוס חוב כדי לממן את העיסקה.