סגור

איי.סי.אל רכשה חברת דשנים דרום אמריקאית ב-420 מיליון דולר

יצרנית האשלג שבשליטת עידן עופר רכשה את חברת קומפאס אמריקה דו סל. זו העסקה השנייה מתחילת השנה של איי.סי.אל בברזיל, שהוגדרה על ידה כשוק יעד, והיא ממצבת אותה כחברה מובילה בתחום הזנת הצמח

איי.סי.אל (בעבר כיל), שבשליטת עידן עופר (46%) השלימה מוקדם מהצפוי רכישה של חברת דשנים דרום אמריקאית בשם קומפאס אמריקה דו סל. החברה הנרכשת פועלת בדרום אמריקה ומחזיקה בפעילות חברה בשם דומה: Compass Minerals. העסקה בסכום של 420 מיליון דולר.


פעילות הזנת הצמח בדרום אמריקה של Compass Minerals נעשית בעיקר בברזיל. קומפס מספקת מגוון רחב של פתרונות עבור כל הגידולים העיקריים בברזיל. סל המוצרים שלה כולל דשנים משפרי יעילות ודשנים בשחרור מבוקר, מיקרונוטריאנטים לדישון קרקע ולדישון עלוותי, רכיבי הזנה משניים, ביוסטימולנטים וחומרי עזר להגנת הצומח.

1 צפייה בגלריה
מפעל Compass
מפעל Compass
מפעל Compass
(צילום: יח"צ)

רביב צולר, נשיא ומנכ"ל איי.סי.אל מסר כי "רכישה זו, יחד עם הרכישה האחרונה שלנו של Fertiláqua בברזיל ועסקי המוצרים המיוחדים להזנת הצמח הקיימים שלנו בברזיל, ממצבים את ICL כחברה המובילה בברזיל בתחום המוצרים המיוחדים להזנת הצמח, משווקי החקלאות הצומחים ביותר בעולם".
בחברה מאמינים כי צרוף פעילות זו לעסקי הזנת הצמח בברזיל תאפשר לה להציע ללקוחותיה את סל המוצרים הרחב והמתקדם ביותר אשר יכסה את כל שרשרת הערך החקלאית. פעילות זו, יחד עם הפעילות הקיימת בברזיל, צפויה למנף נכסים מבוססים, ותכלול שמונה אתרי ייצור וכוח מכירה משמעותי, אשר יספקו כיסוי מסחרי מלא עבור כל המחוזות החקלאיים בברזיל.