סגור
שקל דולר יורו מטבע מטבעות מט"ח
מט"ח (שאטרסטוק)

היורו יורד מתחת ל-4 שקלים, הדולר נסוג ל-3.69 שקלים

הפעם האחרונה שבה נסחר היורו מתחת ל-4 שקלים היתה באוגוסט; הדולר נסוג מ-3.72 שקלים; בשווקים הגלובליים הדולר יציב מול היורו; המשקיעים ממתינים לדוח התעסוקה החודשי שיצא בארה"ב בשישי - ובעיקר לנתוני האינפלציה ולהחלטת ריבית הפד שיתפרסמו בשבוע הבא

השקל מתחזק: הדולר יורד ל-3.695 שקלים, היורו נופל ל-3.99 שקלים מ-4.02 שקלים. בשווקים הגלובליים הדולר יציב מול היורו.
הפעם האחרונה שבה ירד היורו מתחת ל-4 שקלים היתה במהלך יום המסחר של 2 באוגוסט. הפעם האחרונה שבה היציג נקבע מתחת ל-4 שקלים היתה ב-27 ביוני השנה (נקבע על 3.981).
המשקיעים ממשיכים לעקוב אחר ההתפתויות בחזית הבטחונית, בדרום ובצפון, ובחזית הכלכלית אחר העדכונים מהדיונים וההחלטות בענייני התקציב.
בטווח הארוך יותר, על הפרק נתוני האינפלציה לנובמבר שיתפרסמו בשישי הבא - החלטת הריבית הבאה של בנק ישראל עדיין רחוקה וצפויה רק בעוד כחודש, ב-1 בינואר.
ההתפתחויות בחודש הקרוב, בשוק המט"ח, בנתוני המאקרו ובחזית הבטחונית והפיסקאלית ישפיעו על התחזיות שיתפרסמו לאורך החודש עד להחלטת הנגיד אמיר ירון.
בארה"ב ממתינים לדוח התעסוקה שיתפרסם בשישי הקרוב, ובעיקר להחלטת הריבית של הפד ברביעי הבא - ועוד קודם לכן לנתוני האינפלציה של נובמבר, שיתפרסמו בשלישי הבא.
לקראת דוח התעסוקה של נובמבר, הציפיות הן לעלייה חודשית של 0.3% בשכר הממוצע לשעת עבודה, לאחר עלייה של 0.2% באוקטובר. שיעור האבטלה צפוי להישאר ללא שינוי, על 3.9%.