סגור
הדור השישי של סובארו פורסטר
הדור השישי של סובארו פורסטר (צילום: יצרן)

סובארו פורסטר מחודש ומשפחתית ראשונה לאורה: דגמים חדשים הגיעו לישראל

אורה 07 היא המכונית הראשונה של המותג בתצורת סדאן המשווקת בארץ. לפי נתוני היצרן ה-07 משווקת בארץ בשתי גרסאות: ה-PURE וה-PRO+ ששונות בקיבולת הסוללה, טווח נסיעה, וכמובן במחיר. בנוסף, מושק בישראל גם הדור השישי של סובארו פורסטר שמחירו ינוע בין 206-250 אלף שקל

דגמים חדשים הגיעו לישראל השבוע: הדור השישי של סובארו פורסטר ואורה 07.
אורה 07 היא מכונית ראשונה של המותג הסיני בתצורת סדאן המשווקת בישראל. לפי נתוני היצרן ה-07 משווקת בארץ בשתי גרסאות: ה-PURE שמצוידת בסוללה בקיבולת 57 קילוואט/שעה וה-PRO+ המצוידת בסוללה בקיבולת 86 קילוואט/שעה.
1 צפייה בגלריה
ORA 07
ORA 07
ORA 07
(צילום: יצרן)
על פי נתוני היצרנית הרשמיים, טווח הנסיעה של הגרסה ההתחלתית הוא 440 קילומטר ואילו של הגרסה הבכירה 570 קילומטר. בשתי הגרסאות, המנוע החשמלי מפיק 204 כוחות סוס המניעים את הגלגלים הקדמיים. מחירה הרשמי של האורה 07 ברמת הגימור ההתחלתית הוא 200 אלף שקל ואילו מחיר הגרסה הבכירה 225 אלף שקל.
לצד האורה מושק בישראל גם הדור השישי של סובארו פורסטר. בדומה לקודמיו, גם זה מצויד במערכת הנעה כפולה קבועה (ארבעת הגלגלים מונעים כל הזמן) ובמנוע בנזין בתצורת בוקסר - מנוע שהבוכנות בו פועלות זו מול זו. לפי נתוני היצרנית, הפורסטר מצויד במנוע בנפח 2.5 ליטר המפיק 180 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה בעלת שמונה יחסי העברה. מחיר הפורסטר מתחיל ב-206 אלף שקל עבור הדגם הבסיסי ומגיע עד 250 אלף שקל לגרסה הבכירה.