סגור
רכב טסלה מודל S טסלה S
טסלה מודל S. ההנחחה נחתכה בחצי (צילום: טסלה )

כבר לא 100 אלף שקל הנחה: למה טסלה חתכה בחצי את המבצע?

האם ההנחות שטסלה נתנה על הדגמים הבכירים שלה היו שאפתניות מדי? מבדיקת "כלכליסט" עולה כי היצרנית "חתכה" את ההנחות על דגמיה הבכירים

האם ההנחות שטסלה נתנה על הדגמים הבכירים שלה היו שאפתניות מדי? מבדיקת "כלכליסט" עולה כי היצרנית "חתכה" את ההנחות על דגמיה הבכירים שמשווקים בישראל בחצי.
לפני כשבועיים נחשף ב"כלכליסט" כי טסלה הוזילה את מחיריהם של שני הדגמים הבכירים של היצרנית- מודל S ומודל X בשיעור אשר הגיע בכמה גרסאות לכמעט 100 אלף שקל. ההנחות ניתנו על דגמי טסלה שנמצאים במלאי היבואן ומוכנים למסירה מיידית או לסירוגין על דגמים שכמעט הגיעו ארצה. ההנחות הגדולות ביותר שהתקרבו ל-100 אלף שקל ניתנו על גרסאות ה -PLAID הבכירות של טסלה כאשר לדוגמה מודל S PLAID כחולה שמחירה הרשמי לפי אתר טסלה היה 838,184 שקל הוצעה תמורת 741,425 שקל.
אולם, כעת טסלה "חתכה" את כל ההנחות בחצי, אם כי נראה שמדובר באותן מכוניות שנמצאות במלאי בישראל. לדוגמה, טסלה מודל S PLAID כחולה שמחירה הרשמי הוא עדיין 838,184 שקל מוצעת כעת ב-788,124 שקל, כלומר גבוה ב-47 אלף שקל מהמחיר שהוצע בשבוע שעבר. גם ההנחות על גרסאות ה PLAID של טסלה מודל X נחתכו בחצי.
הסיבה לקיצוץ ההנחות אינה ברורה בשלב זה. ייתכן שמדובר בשגיאה, ייתכן שמדובר במהלך חד פעמי שנועד לתמרץ לקוחות באופן חד פעמי , מה שעובד פחות בשוק רכבי היוקרה וייתכן גם שלקוחות קיימים, דווקא אלה שרכשו את הדגמים הבכירים ביותר של טסלה במיטב כספם התרעמו על ירידת הערך שהתרחשה בין לילה, אך עובדתית לקוחות שפתחו הזמנות במחירים המוזלים של השבוע שעבר יקבלו את מכוניתם במחיר הרכישה הנמוך.
בטסלה בחרו שלא להגיב לדברים