סגור

בלעדי
בגלל משבר השבבים - סקודה הסירה אביזרי בטיחות

היבואנית צ'מפיון מוטורס שלחה ללקוחותיה הודעה כי על רקע משבר השבבים העולמי, סקודה לא התקינה מערכת בטיחות לניטור שטחים מתים. לקוחות יוכלו לבחור אם לקחת את רכבם בהוזלה של כאלפיים שקל או לבטל את הזמנתם

משבר השבבים העולמי גורם למחסור במכוניות חדשות – אבל לפעמים המכוניות כן מגיעות אבל עם אבזור חסר, כך עולה מדיוור ששלחה צ'מפיון מוטורס יבואנית סקודה ללקוחותיה. לפי ההודעה, נדרשה סקודה העולמית שלא להתקין מערכת בטיחות לניטור שטחים מתים, המתריעה בפני הנהג אם מכוניות או עצמים נמצאים בצידי הרכב. מדובר במערכות בטיחות שבגינן מוענק זיכוי מס ואכן, לפי הודעת צ'מפיון מוטורס, לקוחות שיבחרו לקחת את מכוניתם ללא מערכת הבטיחות יקבלו את הרכב בהוזלה של כאלפיים שקל.
לקוחות שלא יהיו מעוניינים לקבל את המכונית ללא מערכת הבטיחות יוכלו לבטל את הזמנתם.


1 צפייה בגלריה
סקודה
סקודה
סקודה
(צילום: יצרן)

צ'מפיון מוטורס אינה היבואנית הראשונה שנאלצת למסור ללקוחות רכבים ללא מערכות מסוימות עקב משבר השבבים – גם ביבואנית וולוו הודיעו לאחרונה ללקוחות כי ידרשו לקבל מכוניות עם אבזור בטיחות חסר.
מצ'מפיון מוטורס נמסר, "יצרן רכבי סקודה החליט על שינויים מסוימים במפרטי כלי הרכב בשווקים השונים, לרבות לשוק הישראלי, על מנת להמשיך בייצור ולענות על הביקוש על אף אתגרי הייצור והאספקה שגורם משבר השבבים העולמי. לקוחותינו מעודכנים בנושא, וניתנת להם האפשרות לקבל את הרכב עם המפרט המעודכן, תוך תשלום מחיר מופחת בהתאם לשינויים במפרט הרכב או לחילופין לבטל את ההזמנה ולקבל בחזרה את כספי המקדמה, ככל ששולמה".