סגור

קולט השטף כבר בפנים: לגו חושפת את ערכת "בחזרה לעתיד"

בערכה החדשה ניתן למצוא את מכונית הדלוריאן, ולהתאימה לתצורות השונות כפי שהן מופיעות בסדרת הסרטים המיתולוגית; יהיו בה מעל 1,800 חלקים, ומחירה מוערך ב-169 דולר

לגו, אשר עתידה לפתוח בקיץ הקרוב חנויות מכירה ישירה בישראל, חושפת ערכת הרכבה חדשה שתגרום גם למבוגרים שגדלו בשנות השמונים לפתוח את הארנק. מדובר בערכת "בחזרה לעתיד" אשר כוללת את מכונית הדלוריאן המופיעה בסרט המיתולוגי.



כן ניתן למצוא בערכה אנשי לגו בדמויות דוק בראון (בגילום כריסטופר לויד) ומרטי מקפליי (בגילום מייקל ג'יי פוקס) - וגם את כל האביזרים אשר דרושים כדי לשדרג ולהתאים את הדלוריאן לכל אחד משלושת הסרטים.

2 צפייה בגלריה
רכב דלוריאן
רכב דלוריאן
רכב דלוריאן
( VELOCE)

יש לציין כי בכל אחד משלושת סרטי "בחזרה לעתיד" הדלוריאן שונתה על ידי צוות ההפקה כך שתתאים לעלילה. לדוגמה בסרט השלישי, אשר התרחש במערב הפרוע, הותאמה הדלוריאן לנסיעה בשטח, ובסרט השני התווספו גלגלים מתקפלים לצורך המראה ונחיתה.

2 צפייה בגלריה
לגו בחזרה לעתיד
לגו בחזרה לעתיד
ערכת הלגו של "בחזרה לעתיד"
(צילום: יצרן)


לפי לגו, הערכה, שמחירה הרשמי הוא 169 דולר, כוללת 1,872 חלקים ומאפשרת הרכבה של דלוריאן באורך של 35.5 סנטימטרים. כנהוג בלגו, היצרנית גם מפרטת את הגיל המומלץ לרוכשים, במקרה זה "פלוס מינוס 18".


לגו גם מדגישה שהמכונית המוגמרת, בהנחה שכמובן מקפידים על הוראות ההרכבה, אמורה להיות נאמנה למדי למקור ולכלול גלגלים מתקפלים לצורך טיסה, הסקטבורד המרחף של מרטי מקפליי (Hoverboard בסרט), מכונת זמן זעירה בתוך הרכב, וכמובן גם Flux Capacitator. זהו "קולט השטף", לפי התרגום אשר הוצמד לסרטי "בחזרה לעתיד" בישראל, אשר מאפשר את המסע בזמן, כמובן לאחר הזנת פלוטוניום.