סגור
 BYD רכב חשמלי ATTO 3
BYD החשמלית, ATTO 3 (BYD )

החשמליות של BYD הגיעו לישראל, והמחיר? החל מ-156 אלף שקל

היבואנית שלמה מוטורס חושפת את מחירי דגמי היצרנית הכוללים שלושה רכבים: דגם ATTO 3, הזול יותר שמסוגל לנסוע לטווח של עד 420 ק"מ; דגם טאנג, שעולה 284 אלף שקל; ודגם האן היקר בסדרה, שמחירו 300 אלף שקל

שלמה מוטורס, יבואנית מכוניות BYD הסינית, חושפת היום (ג') את מחירי דגמי היצרנית. כפי שנחשף ב"כלכליסט", רכשה שלמה מוטורס את זיכיון השיווק של BYD כבר בשנת 2017 מכלל תעשיות, ובינואר אשתקד חברה שלמה מוטורס לקבוצת אלייד, החברה-האם של צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן.
BYD עצמה, לפי הצהרת היצרנית, היא מובילת שוק הרכב הירוק בסין, אם כי אופן החישוב של BYD כולל גם מכוניות פלאג-אין הייבריד. יש לציין כי בניגוד ללא מעט יצרני רכב סינים, BYD היא יצרנית שמפתחת בעצמה את הסוללות שלה וגם מוכרת ליצרניות אחרות, למשל טסלה.
היצע דגמי BYD בישראל כולל שלושה רכבים: ATTO 3, האן וטאנג. לפי מפרטי היבואנית, ATTO 3 מסוגלת לנסוע לטווח של עד 420 ק"מ. רשימת האבזור הבטיחותי של 3 ATTO כוללת שבע כריות אוויר, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית בשעת חירום ומערכת לזיהוי הולכי רגל, אך לא כוללת מערכת לזיהוי רוכבי אופניים ואופנועים.
מחירה של ATTO 3 הוא 156.5 אלף שקל לגרסת הבסיס COMFORT, ואילו הגרסה הבכירה DESI עולה 165 אלף שקל.
לצד ATTO 3 מושקים כאמור גם דגמי BYD הבכירים: רכב הכביש-שטח TANG ו-HAN. לפי BYD, טווח הנסיעה של TANG הוא 400 ק"מ. רשימת האבזור כוללת שש כריות אוויר, בלימה אוטומטית בחירום, זיהוי רכבים בשטח מת, מערכת זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית ושליטה אוטומטית באורות גבוהים. הרשימה אינה כוללת מערכת לזיהוי רוכבי אופנועים ואופניים, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור ומערכת להתראה על עייפות נהג. מחיר TANG הוא 284 אלף שקל.

1 צפייה בגלריה
BYD טאנג 3
BYD טאנג 3
BYD טאנג 3 החשמלית
(BYD)

בנוסף לשני דגמים אלה מושקת גם HAN, מכונית מנהלים חשמלית של BYD שטווח נסיעתה הרשמי הוא 521 ק"מ בין טעינות. HAN מצוידת בין היתר בתשע כריות אוויר, בלימה אוטומטית במצבי חירום ומערכת לזיהוי תמרורי מהירות. מחירה של HAN הוא 300 אלף שקל.