סגור
אשר בנט על רקע משאית
אשר בנט על רקע המשאית החדשה (צילומים: יצרן , אוראל כהן)

האח הבכור של בנט חושף משאית חדשה שמונעת במימן

Tevva הבריטית חושפת משאית לנסיעות בין-עירוניות שמסוגלת לנסוע לטווח של עד 500 ק"מ. לפי החברה, משך ה"תדלוק" במימן אינו שונה ממשך התדלוק של משאית בעלת מנוע דיזל ועומד על 20-5 דקות. בנוסף ציינה היצרנית כי תסייע ללקוחות להשיג אספקת מימן

אשר בנט, אחיו הגדול של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, חושף משאית חדשה - הפעם מונעת במימן. TEVVA הבריטית חשפה כבר משאיות מונעות בחשמל, אך כעת חושפת משאית שמיועדת לנסיעות בין-עירוניות שמסוגלות, לפי פרסומי החברה, לנסוע לטווח של עד 500 ק"מ. בכך מצטרפת החברה ליצרניות רכב כדוגמת יונדאי המשקיעות בפיתוח של משאיות מונעות מימן כאמצעי תחבורתי לנסיעות ארוכות טווח.
לפי טבע, בעוד המשאית הקיימת שלה מצוידת במנוע חשמלי וסוללה המאפשרת נסיעה למרחק של מעל 200 ק"מ וגם במנוע בעירה פנימית, שמשמש כגנרטור לאחר שהחשמל אוזל, במשאית החדשה מנוע הבעירה הפנימית הוחלף על ידי יחידת הנעה מימנית שמשמשת גם כגנרטור, אך אינה פולטת מזהמים.
לפי החברה, משך ה"תדלוק" במימן אינו שונה ממשך התדלוק של משאית בעלת מנוע דיזל ועומד על 20-5 דקות. בנוסף ציינה טבע בהודעתה כי היצרנית "תציע שירותי מימן ללקוחות, ותסייע ללקוחות בהשגת גישה לאספקת מימן זולה ובת קיימא". בדבריו ציין בנט כי טבע מתכננת להפוך למותג נפוץ לא רק בבריטניה, אלא גם באירופה ובסופו של דבר בארצות הברית.