סגור

לפעמים חלומות מתעכבים: טסלה דוחה את השקת הסייברטראק

לקוחות טסלה שמנסים להזמין את הטנדר החשמלי הראשון של החברה, שניחן במראה חללי, באתר בארה"ב, קיבלו הודעה שההזמנה תתאפשר רק במהלך 2022. הפעם, העיכוב יעלה לטסלה בהזמנות

טסלה תדחה את השקת הטנדר החשמלי הראשון של היצרנית, ה"סייברטראק", לשנת 2022, כך עולה מן הקונפיגורטור (דף הרכבת הדגם) של הרכב לרוכשי טסלה בארה"ב.

למרבה האירוניה, בדומה לטסלה מודל Y, גם גלישה בעמוד האינטרנט של הסייברטראק חסומה לגולשים מישראל, אולם באתר טסלה בארה"ב ניתן לפתוח הזמנה מראש לסייברטראק, ובו נכתב שלקוחות טסלה יוכלו להשלים את הזמנתם רק בשנת 2022.

2 צפייה בגלריה
חולצה טי-שירט טסלה סייברטראק אילון מאסק
חולצה טי-שירט טסלה סייברטראק אילון מאסק
מאסק עם הסייברטראק המנופץ
(צילום: AP)

הסייברטראק עצמו הוא אחד הרכבים המהפכניים והמעניינים ביותר שהציגה היצרנית האמריקאית: מדובר אומנם בטנדר, שהוא תצורת הרכב החביבה על הרוכשים בארה"ב, אך כזה שעיצובו יזכיר יותר חללית ופחות טנדר מסורתי.
הסייברטראק עצמו כיכב באחד האירועים היותר משעשעים בתולדות היצרנית, כאשר במהלך חשיפת הרכב הבטיח מאסק שמדובר ברכב בעל חלונות חסיני שבר - וכאשר הטיל על הטנדר כדור מתכת חלונו נשבר. לאחר מכן הוציא מאסק סדרת חולצות בהן מופיע מתווה שבירת החלון, שהפכו במהרה לפריט לאספנים.
במקרה של הסייברטראק, עיכובים ביצור עלולים הפעם לעלות לטסלה בהזמנות (אם כי היצרנית כבר מחזיקה לפי דיווחים בצבר הזמנות אשר מכסה את רוב קיבולת הייצור שלה לשנים הבאות) - זאת לאור העובדה שהפעם יצרני הרכב הגדולים בהחלט עלולים להגיע למטרה לפני טסלה.

2 צפייה בגלריה
סייברטראק טסלה
סייברטראק טסלה
סייברטראק, טסלה
(יצרן)

כך, במהלך החודשים האחרונים גם פורד וגם GM הציגו טנדרים חשמליים משלהן, כאשר הייעוד של הטנדרים שונה מאוד: במקרה של GM מדובר בטנדר מוחצן מאוד, ש"מעלה מן המתים" מותג שמלכתחילה היה מוחצן.
ואילו במקרה של פורד מדובר בגרסה חשמלית של ה-F 150 הפופולארי של פורד - שבפועל אינה שונה חיצונית באופן משמעותי מן המקור לוגם-הבנזין.