סגור

אתר ynet מתרחב לענף התיירות; חתם על הסכם עם lastminute.co.il

lastminute.co.il הוא המותג החדש שהקימה קבוצת איסתא יחד עם ענקית התיירות האירופאית lastminute.com. גיל ברייר, סמנכ״ל פיתוח עסקי בקבוצת ידיעות ו-ynet: "המטרה שלנו היא להפוך לשחקן המוביל בשוק התיירות"

ynet, אתר החדשות המוביל בישראל מרחיב את תחומי ההשקעה שלו. חתם על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם lastminute.co.il - איסתא, חברת תיירות דיגיטלית חדשה, שהיא תוצר של שיתוף פעולה בין ענקית התיירות האירופאית lastminute.com וגוף התיירות הקמעונאי הגדול בישראל – איסתא.
lastminute.co.il פועלת בשוק התיירות אונליין עם התמחות בטיסות. הטכנולוגיה החדשה שפותחה בישראל בשילוב של היכולות הקיימות ב-lastminute.com ובאיסתא יאפשרו לחברה למכור כרטיסי טיסה במחירים מוזלים משמעותית למגוון יעדים בעולם. זו הפעם הראשונה שהענק האירופאי lastminute.com מקים נציגות מחוץ לאירופה.
1 צפייה בגלריה
אוטובוסים תיירים אוטובוס רומא קולוסיאום איטליה 1
אוטובוסים תיירים אוטובוס רומא קולוסיאום איטליה 1
מעוניינים בקפיצה קטנה לרומא?
(צילום: גטי אימג'ס)
ההסכם עם lastminute.co.il –איסתא הינו צעד נוסף בפריסה של קבוצת "ידיעות אחרונות" לתחומים נוספים כמו תקשורת ונדל"ן.
גיל ברייר, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת ידיעות אחרונות ו-ynet: "אחת האסטרטגיות המרכזיות שלנו השנה היא לפעול בענף התיירות. המטרה שלנו היא להפוך לשחקן המוביל בשוק התיירות תוך שנתיים. אנחנו שמחים להודיע על שיתופי הפעולה החדשים שלנו בתחום וגאים לחבור לשותפים בכירים כמו איסתא ו-lastminute.com במטרה להוביל את המהלכים החדשניים ביותר בעולמות התיירות".
דרן רוזובסקי מנכ"ל lastminute.co.il: "החבירה שלנו לקבוצת ידיעות אחרונות משלימה את האסטרטגיה שלנו להפוך לשחקן מרכזי בענף התיירות בישראל. אנו צופים כי השת"פ עם קבוצת ידיעות אחרונות יאפשר לנו להציע את מיטב המוצרים של lastminute.co.il במחירים אטרקטיביים לצרכן הישראלי. אנחנו גאים שקבוצת ידיעות בחרו בנו לפיתוח זרוע התיירות שלהם ובטוחים שיחד עם היכולות שפיתחנו נביא בשורה אמיתית לשוק".