סגור
 טל גרנות גולדשטיין מנכלית הוט
טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT (צילום: אוהד רומנו )

קבוצת HOT נערכת לפיטורים של עשרות עובדים

ההנהלה נמצאת במו"מ עם ועדי העובדים בקבוצה לגבי מכסת הפיטורים הסופית. ההסתדרות: "החלטה שערורייתית, במיוחד לנוכח תקופת המלחמה ולאור רווחי הקבוצה"

קבוצת HOT, שבבעלותו של המיליארדר הצרפתי פטריק דרהי, נערכת לפיטורים של עשרות עובדים. ההנהלה של חברת התקשורת נמצאת במו"מ עם ועדי העובדים של הקבוצה לקיצוץ עשרות עובדים, מתוך מעל 1,000 עובדי החברה. המשא ומתן מתקיים מאז דצמבר, ובחודש האחרון חלה האצה בשיחות בין הצדדים. טרם נקבעו מכסות הפיטורים הסופיות, אך בקרב גורמים המעורבים בדברים נשמעת ביקורת כנגד החברה שכן ב-2021 הבטיחה HOT לעובדיה בטחון תעסוקתי של כ-5 שנים, אך בחברה טוענים שמדובר בהתאמות כוח האדם שעומדות בתנאי ההסכם. בשבוע שעבר הודיעו ב-HOT על שורה של שינויים בהנהלת החברה, וביניהם גם שינויי כוח אדם במטה החברה.
בקבוצת HOT, הכוללת את שירותי הטלוויזיה והאינטרנט יש כ-900 עובדים ובחברת הסלולר HOT מובייל יש כ-250 עובדים נוספים, וכ-1,000 עובדי קבלן נוספים האחראים על שירות הלקוחות. עובדי HOT מאוגדים תחת ההסתדרות הלאומית, בעוד עובדי HOT מובייל מאוגדים בהסתדרות – ושתי הגישות שהצדדים לוקחים במשא ומתן שונה.
יו"ר איגוד עובדי האינטרנט, ההייטק והסלולר יקי חלוצי מסר: "ההחלטה על פיטורים בקבוצת HOT היא שערורייתית, במיוחד לנוכח תקופת המלחמה ולאור רווחי הקבוצה, כפי שפורסמו בדוחותיה. הגדילה HOT לעשות ואף דרשה מהעובדים לוותר על תוספות שכר לשנת 2024. לצערנו, ההסתדרות הלאומית, הארגון שמייצג את עובדי HOT טלוויזיה, בחר שלא להילחם, וזו החלטה שלו. ההסתדרות הכללית אשר מייצגת את 250 עובדי HOT מובייל, תעשה כל שביכולתה כדי למנוע את רוע הגזירה. ככל שהחברה תבחר להתעקש על הקיצוצים אנחנו נכריז סכסוך עבודה".
מ-HOT טרם נמסרה תגובה.