סגור

פרסום ראשון
עו"ד אילון בריל מונה לתפקיד מנהל מחוז ת"א בממונה על חדלות פירעון

במקביל נבחרה עו״ד נטע כצמן-יעקובוביץ לתפקיד המשנה לממונה על חדלות פירעון. לתפקיד מנהלת מחוז ירושלים נבחרה עו"ד איריס וידל -כהן

הסתיים איוש משרות הבכירים באגף הממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים. הוועדה הבינמשרדית של נציבות שירות המדינה בחרה אתמול (א') בעו"ד אילון בריל לתפקיד מנהל מחוז תל אביב באגף ובעו"ד איריס וידל-כהן לתפקיד מנהלת מחוז ירושלים.
עו"ד בריל החל את דרכו כפרקליט במחוז תל אביב וכיהן עד כה כסגן מנהל מחלקת תאגידים. תחת טיפולו מצויים תיקי חדלות פירעון כמו זה של חברת האופנה הוניגמן וקרן הגשמה. עו"ד בריל מטפל גם בתיק הנוגע לענבל אור. עו"ד וידל-כהן שימשה כסגנית מנהל היחידה הכלכלית באפוטרופוס הכללי. קודם לכם היתה סגנית מחוז ירושלים בכונס הנכסים הרשמי (כנ"ר).
לצד שני מינויים אלה, מונתה לאחרונה עו״ד נטע כצמן-יעקובוביץ, לתפקיד המשנה לממונה על חדלות פירעון . בתפקידה האחרון שימשה כצמן כמנהלת היחידה להנחיה ופיקוח על נאמנים בהנהלת האגף.
הממונה על חדלות הפירעון אמון על אסדרת הליכי חדלות פירעון ועל הטיפול בהם. תפקידו לשמור על התקינות, היעילות וההגינות של ההליכים, לפקח על נאמנים בהליכים אלה, ולוודא את קיום האינטרס הציבורי הגלום בהם.
בחודש מאי אשתקד הודיע משרד המשפטים על פיצול אגף האפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי לשני אגפים נפרדים. במסגרת זאת, מונה עו"ד ורו"ח אשר אנגלמן לתפקיד הממונה על הליכי חדלות הפירעון.