סגור
Dun's 100

תאונות דרכים - כל מה שצריך לדעת על רגל אחת

רכב נכנס בכם מאחור? הייתם מעורבים בתאונה תחת השפעת אלכוהול? לא משנה מה הסיפור שלכם - אין ספק שהוא מורכב. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על פיצויים לתאונות דרכים - בקצרה. תוכלו לקרוא גם למה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין אחרי תאונת דרכים

רכב נכנס בכם מאחור? הייתם מעורבים בתאונה תחת השפעת אלכוהול? לא משנה מה הסיפור שלכם - אין ספק שהוא מורכב. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על פיצויים לתאונות דרכים - בקצרה. תוכלו לקרוא גם למה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין אחרי תאונת דרכים.

קבלת פיצויים, ביטוח חובה ושאלת האשמה

תמיד טוב להתייעץ עם עורך דין לגבי פיצויים אחרי תאונת דרכים, גם אם אתם אשמים בתאונה. ברוב המקרים, אתם עדיין עשויים להיות זכאים. ככלל, אם יש לכם ביטוח חובה (כמו שאמור להיות לכל אזרח שומר חוק), סביר מאוד להניח שהיו זכאים לפיצוי. בנוסף, בעת הפעלת ביטוח חובה - אין השתתפות עצמית. לכן תמיד כדאי להפעיל את הביטוח שלכם, מעבר לכך שהחוק מחייב זאת לאחר תאונה.

טיפול רפואי ופיצוי מיידי אחרי תאונת דרכים

פנייה לטיפול רפואי מיידי היא חיונית להבטחת פיצויים גדולים ככל הניתן. למעשה, עיכוב בפנייה לקבלת טיפול יכול להקשות על תביעת פיצוי בעתיד. בעוד שפיצויים מגיעים לרוב פרק זמן לאחר מכן, ניתן לבקש תשלומים תקופתיים בעזרת עורך דין מומחה.
1 צפייה בגלריה
עו״ד אימבר גולן פרטוש
עו״ד אימבר גולן פרטוש
עו״ד אימבר גולן פרטוש
(צילום: יח"צ)

למה צריך עורך דין אחרי תאונת דרכים

עורך דין מנוסה יודע לנווט במורכבות של בקשות לפיצויים. המצאת ראיות, בקשה לפיצוי תכוף וייצוג מול חברת הביטוח - עורך דין טוב ידע לעזור לכם בתקופה בה עזרה היא כה נצרכת. עורכי דין מומחים לתאונות דרכים תוכלו למצוא במשרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש. לעורכי הדין במשרד כל הניסיון והידע המקצועי הנדרשים כדי להבטיח שהתקבלו את מירב הפיצויים - בהקדם האפשרי.

סיכום

לסיכום, תאונת דרכים יכולה להיות אירוע מטלטל. אל תעברו אותו לבד. פנו לעורך דין שיעזור לכם למצות את הזכויות שלכם.
עו"ד אימבר גולן פרטוש, מייסדת ובעלים במשרד עו"ד אימבר גולן פרטוש, מומחית בדיני נזיקין וביטוח לאומי.
d&b – לדעת להחליט