סגור
Dun's 100

ארבעת השלבים בדרך למקצועיות

ישנן דרכים רבות להצלחה, אולם לדעתי הדרך הנכונה להצלחה מתחילה בהשקעה.
השקעה לאורך כל הדרך, ובסופו של תהליך מושקע מגיעה ההצלחה. ההתמקדות צריכה להיות בכמה דברים חשובים וקריטיים, שככל שהללו מבוצעים בצורה נכונה, זו מדרגה להצלחה. בטור זה הייתי רוצה להתמקד בכמה מהנושאים החשובים בעולם היזמות.
הדבר הראשון הוא בירוקרטיה – להבין ולהכיר לעומק מתחילתה של הדרך את כל השלבים הנדרשים לכל פרויקט ופרויקט ולעבוד לפי הצרכים והדרישות ביסודיות.
הדבר הנוסף ולא פחות חשוב, הוא נושא התכנון - לאחר שלומדים ומבינים את הצרכים הנדרשים כדי להתקדם בפרויקט מסוים, מגיע זמן התכנון. ולכך נדרש מחלקת תכנון עם אנשי מקצוע הטובים בתחום, ובשילוב משרדי אדריכלים הטובים ביותר. בצורה זו אפשר לתכנן נכון ומדויק כל פרויקט ופרוייקט
דבר נוסף הייטק. וכשאני אומר הייטק אני מתכוון ליעילות ברמת החשיבה והירידה לפרטי פרטים, כמו שמתכנת כותב תוכנה ואסור לו לפספס שום נקודה קטנה, כך גם כאן. המחשבה בתחילת הדרך על התוצר הסופי, תגרום לחסכון בהליכה חוזרת ונשנית לוועדות פעמים רבות, מה שיכול לעכב את התהליכים ובהכרח גם את הזמנים.
1 צפייה בגלריה
ישראל שטרייכר סמנכ"ל שיווק קבוצת בית ירושלמי
ישראל שטרייכר סמנכ"ל שיווק קבוצת בית ירושלמי
ישראל שטרייכר
(צילום: יח"צ)
הדבר האחרון והלא פחות חשוב, הוא ה'לייף סטייל' - בהסתכלות רחבה, מחלקות הבנייה והתכנון צריכות לעסוק בכל עת במחשבה על הדייר שנמצא שם, בקצה הדרך. חשיבה זו גורמת, שהחל משלב התכנון כבר מכניסים לתוכנית מגוון אלמנטים מיוחדים לטובת הדיירים. לדוגמא, חדרי כינוס מפוארים לדיירים, חדרי כושר, בריכות, בריכות נוי בלובי הבניין, יצירת שטחים ירוקים במפלסים שונים ממפלס הכניסה, אלמנט הגורם לתחושת פרטיות בפרויקט. הדברים האלו לא פחות חשובים מתוספת המטרים שיתווספו לדירה החדשה של הדיירים.
אנו בקבוצת בית ירושלמי שמים דגש על ארבעת הדגלים הללו כך שאם אני מסכם את עיקרי הדברים, ההצלחה של חברה יזמית באה בגלל העבודה המדויקת, המקצועית וחשיבה על כל פרט ופרט, גם הקטן ביותר.
מאת ישראל שטרייכר, סמנכ"ל שיווק, קבוצת בית ירושלמי
d&b – לדעת להחליט