$
מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק

סמנכ״ל תפעול ומייסד שותף בחברת Algopix, מספר להייטקיסט איך זה לעבוד בחברה

התחרות על עובדים מוכשרים בענף ההייטק גוברת. במסגרת סדרת הראיונות של ערוץ הייטקיסט עם מנהלים בארגונים, מצאנו כי עבור טאלנטים, הבחירה במקום העבודה הבא מבוססת על הרבה מעבר לתלוש השכר. ראיון 22 מתוך 100 בסדרה; והפעם, דני אביץ, סמנכ״ל תפעול ומייסד שותף בחברת Algopix!

בשיתוף מערכת הייטקיסט 09:5410.12.18

1. מה מאפיין אתכם כארגון ואילו ערכים חרטתם על דגלכם?

החברה שלנו מפתחת פלטפורמת מחקר וכבר היום מסייעת לעשרות אלפי סוחרים אינטרנטיים (eCommerce Sellers) בקבלת החלטות בכל הנוגע לתהליכי רכש של סחורה, כמו גם בהמלצות לפריסת פעילות בינלאומית בזירות מסחר שונות. לחברה שני משרדים (בפתח-תקווה ופאלו-אלטו,קליפורניה).

 

הערך הראשון שאנחנו מקדמים הוא חדשנות ויצירתיות. הרקע טמון בהיסטוריה של אורי (המנכ"ל) ושלי. Algopix הוקמה מתוך צורך מקצועי שעלה בסיבוב הקודם שלנו, כשהיינו בעלים של חברת שיווק אינטרנטית. בזמן שעזרנו ללקוחות שלנו בהחלטות רכש ומכירת הסחורה שלהם, זיהינו כשל שוק: האינטרנט מלא במידע מפוזר ולא רלוונטי. המון פעמים קשה – על סף הבלתי אפשרי – למצוא את מה שאתה מחפש. רצינו לבנות מערכת אוטומטית שתספק המלצות רכש ש"תפורות" למידות הסוחר.

 

כל מומחי ה-eCommerce אליהם פנינו אמרו שזה לא אפשרי. היום אני גאה לומר שבכל רגע נתון, אנחנו מספקים לאלפי סוחרים בדיוק את אותן התשובות שנאמר לנו שאין סיכוי לספק. בנוסף, אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה וחולקים עם כל העובדים בחברה את ההישגים, האתגרים והמאורעות החשובים של החברה. כמהלך לקידום האיזון בין חיי העבודה לחיי המשפחה, הנהגנו יום עבודה קצר בשבוע, בו כל הצוות יוצא מהמשרד בשעה 16:00.

 

2. אילו עובדים ״ירגישו בבית״ ויצליחו בארגון שלכם?

כאלו שאוהבים את מה שהם עושים, שאוהבים לראות באופן מיידי את התוצאות של העבודה שלהם ואיך היא משפיעה על עשרות אלפי משתמשים. אנחנו מחפשים עובדים עם גישת "כן, זה אפשרי" שאוהבים לעבוד בקצב דינאמי ושאם סוגרים להם את הדלת – הם לא יתבלבלו ויכנסו מיד דרך החלון. זה נשמע קלישאתי, אבל כמעט בכל יום אנחנו מזיזים הרים – כאלו שרק שבוע לפני כן נאמר לנו בפירוש שהם בלתי-ניתנים להזזה.

 

מפתח נוסף להצלחה בחברה הוא הפן החברתי. זה לא סוד שחלק ניכר מהזמן שלנו אנחנו במשרד, לכן חשוב לנו לעבוד עם אנשים שאנחנו מעריכים וכיף לנו במחיצתם. כשמישהו מרגיש בבית, זה הרגע בו הפחד להיכשל מתפוגג ואז נוצרות שלל הזדמנויות כגון פיתוח מקצועי, פיתוח ה"אני האישי" של העובד ועוד. אין דבר יותר מספק מזה.

 

3. כיצד אתם עוזרים לעובדים להצליח בארגון ולפתח את הקריירה שלהם?

אנחנו מעודדים את העובדים שלנו להתפתח בתחום המומחיות שלהם – אם זה בפגישות "אחד על אחד" עם מומחי תוכן, כנסים מקצועיים, הדרכות בתשלום ועוד. אנחנו עדיין חברה קטנה, אבל מתקדמים מהר מאוד ונוגעים בהמון תחומים: טכנולוגיה, שיווק, מכירות, תפעול ועוד. חשוב לנו לאפשר לעובדים לקחת אחריות על פרויקטים בתחומים שמעניינים אותם (ועדיין משיקים בצורה כזו או אחרת למה שהם עושים בשוטף) ותומכים בהם בכל הכלים העומדים לרשותנו.

 

4. אילו אירועים / פעילויות החברה מקיימת לטובת העובדים?

אנחנו מקיימים אירועי Happy Hour, חוגגים ימי הולדת, אירועי גיבוש, הרצאות, מסעדות ושלל הפתעות. עובדים שמעוניינים להבין יותר טוב מה קורה בסיליקון-ואלי יכולים בכל עת לנסוע לעבוד מהמשרדים שלנו בקליפורניה.

דני אביץ, סמנכ״ל תפעול ומייסד שותף בחברת Algopix דני אביץ, סמנכ״ל תפעול ומייסד שותף בחברת Algopix צילום: ארי אביץ

 

5. מה החזון שלכם בכל הקשור לאנשים שעובדים בחברה?

אנחנו רואים בעובדים של החברה כשותפים לדרך ונוהגים בהתאם. מלבד הכשרות מקצועיות ואישיות, אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות את עובדי החברה מתפתחים יחד איתה ולוקחים חלק בהצלחתה. בנוסף, העובדים יודעים שבחברה יש אופק מקצועי רוחבי. כשהחברה תהיה בשלב בוגר יותר, עובד ממחלקה אחת יוכל לעבור למחלקה אחרת, כדי להעמיק את הידע והניסיון שלו בתחום אחר אותו הוא מוצא מעניין.

 

6. כיצד נראה יום עבודה בארגון?

שונה מהיום שלפניו. אנחנו מתחילים את הבוקר בשיחת צוות יומית. למרות שיש לנו Roadmap ברורה, לפעמים עולה צורך חדש שזוכה לתעדוף (לדוגמה, ערוץ מכירות גדול שחולק איתנו דאטה משמעותי). אנחנו עובדים בצוותים, ומרבים לשתף אחד את השני. בצהריים אנחנו משתדלים לאכול כולם יחד. בסוף היום, חלקנו קופצים לחדר הכושר (שנמצא 2 קומות מתחת למשרד שלנו!) ומרביצים אימון.

 

7. מה מאפיין את העובדים והמנהלים בארגון שלכם? אילו אנשים אתם מחפשים?

מלבד מצויינות אישית ומקצועית, העובדים שלנו מגדילים ראש ומיישמים ערבות הדדית על בסיס יומי. אנחנו מחפשים עובדים שרוצים להצטרף לסטארט-אפ בשלב הצמיחה הכי מעניין, עם הבנה שאנחנו רצים למרחקים ארוכים. בשורה התחתונה? אנחנו מחפשים אנשים טובים. כאלה שכיף לשבת איתם על בירה בסוף יום העבודה.

 

בואו להכיר אותנו לעומק ולהתעדכן במשרות הפתוחות שלנו באתר הקריירה שלנו בהייטקיסט.

 

הייטקיסט פלטפורמת מיתוג המעסיק החדשה והיוקרתית לענף ההייטק בישראל.

x