$
הייטק והון סיכון

טאבולה מחדשת את החוזה עם קבוצת Gannett ב-50 מיליון דולר

הקבוצה היא מהגדולות בתחום התוכן בארצות הברית ומפעילה את USA Today וכלי תקשורת רבים אחרים - אליהם נחשפים כ-1.8 מיליארד משתמשים בחודש. העסקה מגלמת הכנסות של 15-18 מיליון דולר בשנה עבור החברה הישראלית

אסף גלעד 15:5005.08.15

חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה מחדשת את ההסכם עם קבוצת התקשורת האמריקאית גאנט (Gannett), אחת מקבוצות התקשורת הגדולות בארה"ב שבבעלותה ה- USA Today וכן רשת המקומונים הגדולה במדינה.

לגאנט יותר מ-500 נכסים אליהם נחשפים כ-1.8 מיליארד משתמשים בחודש, רובם בארה"ב. סכום העסקה מוערך בכ- 45-55 מיליון דולר לתקופה של 3 שנים, עסקה שמגלמת הכנסות של כ-15-18 מיליון דולר בשנה.

 

אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה צילום: מארק ואן הולדן

 

ההסכם הינו אקסלוסיבי וכולל בתוכו כבר את המערכת החדשה של טאבולה, שנחשפה היום ותושק בצורה נרחבת בחודשים הקרובים. היא מתאימה את הממשק שלה למכשיר דרכו נצרכת המדיה (מחשב, טאבלט או טלפון), למקור ממנו הגיעו לכתבה וכן לעיתוי הגלישה כדי להעלות את העניין של המשתמש בתוכן ואת הסיכוי שיקליק על פרסומת רלוונטית ויקנה מוצר. בזכות המערכת, Full Page Personalization, ופוטנציאל השיווק הטמון בה - גייסה טאבולה לאחרונה יותר מ-120 מיליון דולר.

 

לפי אדם סינגולדה, המייסד והמנכ"ל, טעמיו והעדפותיו של גולש משתנים פעם רבות במהלך השבוע. לדוגמה, בשעות העבודה נוטים עובדים לצרוך תוכן מפייסבוק ובשעות הערב לצרוך תכנים מפלטפורמות אחרות. "אתר החדשות נדרש להתמודד עם פייסבוק, כיוון שנוצרה בו תלות גדולה מדי", אמר סינגולדה. "הטראפיק שמגיע מפייסבוק הוא גדול, אבל הקוראים לא ממש פעילים באתר. הם ממעטים לקרוא כתבות עד סופן, רק 20% מהם מגיעים לסוף הכתבה, הם צופים פחות בוידאו ובאופן כללי מראים עניין נמוך יותר בתוכן ביחס לטראפיק שמקורו אחר".

 

מסיבה זו, טאבולה תציע לקוראים שמקורם מפייסבוק לצפות בסרטון וידאו רלוונטי כבר לאחר ארבע פסקאות. מאחר וקריאה דרך מכשירים כטאבלט היא יסודית יותר, ניתן להציג להם תכנים נוספים רבים יותר כמו גלרייה של סרטוני וידיאו מותאמים והצעות נוספות.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x