$
אינטרנט

בשורה לגיימרים: סמסונג ו-Playcast ישיקו בארץ שירות סטרימינג משחקים

השירות יאפשר להזרים משחקי מחשב שונים דרך הטלוויזיות החכמות של סמסונג, מה שיוכל לייתר את הצורך ברכישת קונסולת משחקים. השירות יושק ברבעון השני של השנה, במחיר של כ-30 שקל לחודש

עומר כביר 16:4610.02.15
סמסונג ו-Playcast ישיקו בישראל את שירות המשחקים בסטרימינג שמפתחת החברה הישראלית - כך הכריזו שתי החברות היום (ג'). השירות יהיה זמין לבעלי הטלוויזיות החכמות של סמסונג החל מהרבעון השני של 2015, במקביל להשקה הגלובלית שלו.

פלייקאסט נוסדה ב-2007, ושירות הסטרימינג שלה זמין לצרכנים מ-2010, בשיתוף פעולה עם חברות כבלים ולוויין בחו"ל, דרך הממירים של אותן חברות כשהוא ממותג תחת השם שלהן. לדברי פלייקאסט, לחברה יש כיום מיליוני מנויים מזדמנים ועשרות אלפי מנויים משלמים במדינות כמו פורטגול, צרפת וקוריאה.

 

קטלוג המשחקים של השירות מכיל כותרים פופולריים רבים קטלוג המשחקים של השירות מכיל כותרים פופולריים רבים

 

בסוף השבוע הכריזו פלייקאסט וסמסונג על שיתוף פעולה בינלאומי, במסגרתה תביא החברה הישראלית את השירות שלה לכל הטלוויזיות החכמות של סמסונג, לראשונה תחת מיתוג שלה עצמה. כעת מודיעות שתי החברות שגם ישראל תהיה בין המדינות שבהן יושק השירות, ברבעון השני של השנה.

 

"יש לנו יחסים טובים עם סמסונג, עובדים ישראלים במרכז פיתוח בקיסריה, וכחברה ישראלית חשוב לנו שהשירות יהיה קיים בישראל ולא רק במקסיקו ובארה"ב" אמר ל"כלכליסט" סמנכ"ל התפעול של פלייקאסט, אלעד דרור. “בישראל יהיה זמין אותו תוכן שיש בארה"ב ואמריקה הלטינית, עם משחקים של וורנר ברדרס, דיסני, קונאמי, ו-EA ספורט”.

 

שירות פלייקאסט על טלוויזיית סמסונג שירות פלייקאסט על טלוויזיית סמסונג

 

השירות יהיה זמין לכל דגמי הטלוויזיות החכמות של סמסונג משנת הדגם 2014 ואילך, כאשר נעשים מאמצים להביאו גם לטלוויזיות מדגמי 2013. מחיר מנוי חודשי יעמוד על כ-30 שקל, כאשר בהשקה צפויות החברות להציע מבצעים שונים. “זה תג מחיר שנותן גישה למשחקים בשווי אלפי שקלים. מדובר פתרון מושלם למשפחות שהתלבטו האם לקנות קונסולת משחקים למשפחה", אמר ל"כלכליסט" מנהל תוכן סמסונג ישראל, אביב הוד.

 

תחליף לקונסולת המשחקים?

 

בשוק העולמי כבר נראו שירותים שמציעים חוויית גיימינג בסטרימינג, אך הם לא זכו להצלחה מרשימה. דרור סבור שגורל השירות של פלייקאסט יהיה שונה משמעותית. "אנחנו פונים לחוויית הסלון", הוא אמר. "בניגוד לשירותים ששידרו משחקים ל-PC ופנו לגיימרים כבדים, אנחנו פונים לחוויה המשפחתית. אנחנו רואים איזה סוגי משחקים צורכים המשתמשים לנו - לגו, משחקי מרוצים, כותרים של דיסני - שפונים הרבה יותר לחוויה המשפחתית. אנחנו רואים את שעות המשחק, הפיק מתחיל ב-14:00 כשהילדים חוזרים מבית ספר.

 

"בנוסף, המודל העסקי שלנו הוא להשתמש בענן ציבורי. בניגוד למתחרות שלנו, אנחנו לא צריכים לקנות שרתים. חברנו לאמזון, IBM ו-Nvidia ויש לנו נגישות גלובלית לשירות עם קיבולת בלתי מוגבלת. יש לנו גם הסכמים עם כל ספקי המשחקים המובילים, ואנחנו מוכרים את השירות כחבילה אחת במנוי חודשי, בניגוד לחברות אחרות שמכרו משחקים ספציפיים”.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x