אינטרנט

צייץ וקנה: טוויטר תשיק יישומי סחר מקוון

רכישות שביצעה לאחרונה וכפתורי "קנה עכשיו" שהחלה לבחון מחזקים את ההערכות כי טוויטר תיכנס לזירת הקניות ברשת. עתה נודע כי העדכון האחרון לאפליקציית החברה כולל אפשרות תשלומים ומשלוחים, שעדיין אינה פעילה

נמרוד צוק 12:5107.08.14
האם טוויטר עומדת להשיק שירות סחר אלקטרוני חדש? שורה של משתמשים גילו בימים האחרונים אופציה חדשה של"תשלומים ומשלוחים" בתפריט ההגדרות בגרסה האחרונה של אפליקציית האנדרואיד של החברה, ופרסמו את צילומי המסך שלה. התפריט, שכרגע אינו מכיל דבר, עשוי לרמוז כי שירות כזה נמצא בדרכו אל משתמשי הרשת החברתית.
הגילוי האחרון מצטרף לשורה של רמזים קודמים: ביוני האחרון פרסם אתר re/code כי החברה שילבה בכמה ציוצים כפתור מסוג חדש הנושא את הכיתוב "קנה עכשיו" ומוביל לאתר המכירות החברתי Fancy, ובידיעה אחרת חשף מסמך פנימי של החברה שמציג תוכניות לפיתוח שרותי מסחר אלקטרוני. דיווחים נוספים שלא אושרו רשמית מעידים על עסקה שחתמה טוויטר עם שירות התשלומים המקוונים סטרייפ.

 

תיכנס לתחום הקניות. טוויטר תיכנס לתחום הקניות. טוויטר

 

סימן נוסף לכוונותיה של טוויטר אפשר למצוא ברכישת הסטארט-אפ Cardspring, פלטפורמה שמאפשרת לחנויות מקוונות להציע מוצרים ללקוחות פוטנציאליים באמצעות "כרטיסיות" באתרי צד שלישי. עסקה נוספת, שנחתמה עם אמזון במאי מאפשרת להוסיף מוצרים מתוך הפיד לסל הקניות באתר, באמצעות מענה עם התגית #AmazonCart לציוצים השיווקיים של אמזון.

 

התוספת החדשה מצטרפת לשורה של תכונות חדשות שטוויטר בודקת בשבועות האחרונים על קבוצות קטנות של משתמשים, בהן המלצות על משתמשים חדשים בתוך הטיימליין והצפת ציוצים שזכו לפיברוט, בדומה לאופן בו מוצגים היום ציוצים שזכו לריטוויט.

 

למרות תוצאות חיוביות בדו"ח הרבעוני האחרון שלה, טוויטר עדיין מתקשה לצמוח בקצב חיובי מספיק, הן מבחינת מספר המשתמשים והן מבחינת ההכנסות מפרסום שהיא מצליחה לייצר סביב השיחה ברשת החברתית. מספר המשתמשים הפעילים הגיע אמנם ל-271 מיליון, אבל שיעור המשתמשים הפעילים שמתחברים באמצעות אפליקציות ושרותי צד ג' ולא צופים בפרסומות כלל הוכפל ל-14%, והחברה מחפשת דרכים חדשות להפוך את תנועת הגולשים לתזרים מזומנים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x