$
הייטק והון סיכון

Look and Cook ומגיסטו הישראליות יככבו בסטרימר של אמזון

שתי החברות הן מהבודדות שיישומיהן יותקנו מראש על סטרימר ה-FireTV שנחשף אתמול. במסגרת שיתוף הפעולה עם אמזון, זכתה לוק אנד קוק לקידום אגרסיבי וטיפסה לראש רשימת ההורדות בחנות החברה

מאיר אורבך 12:0303.04.14
שתי אפליקציות ישראליות ישולבו באופן מובנה ב-FireTV, הסטרימר החכם של אמזון שנחשף אתמול (ד'). הראשונה היא מגיסטו - אפליקציה לעריכת מדיה עם התמקדות בתכני וידאו והשני אפליקציית הבישול לוק אנד קוק של חברת קינטיק ארט.

סטרימר FireTV יאפשר גישה לשורה ארוכה של תכנים מהרשת אך יגיע עם מספר אפליקציות נבחרות שמותקנות מראש. לצד היישומים הישראליים, נמצאים במכשיר גם יוטיוב, נטפליקס, הולו ו-HBO.  

 

Look and Cook Look and Cook צילום: קינטיק ארט (אורן הוברמן)

 

במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם אמזון, זכתה לוק אנד קוק לקידום אגרסיבי בחנות היישומים של החברה - מה שהקפיץ אותה לראש רשימת ההורדות בקינדל Fire בארה"ב ובריטניה.  

 

״כמובן שאנחנו מאושרים מאוד״ אמר אורן הוברמן, מנכ״ל משותף בקינטיק ארט. ״אנחנו עובדים על גרסת הטלוויזיה של לוק אנד קוק עבור אמזון תחת מעטה סודיות כבר כמה חודשים. הבדיקות שאמזון עשתה לאפליקציות המעטות שהחליטה לצרוב על החומרה שלה הן ארוכות וקפדניות מאוד, ועד הרגע האחרון לא היינו בטוחים אם נהיה ברי מזל מספיק כדי לקבל את כרטיס הכניסה יוצא הדופן הזה ישר לסלון של מיליוני אמריקאים״.

 

קינטיק ארט מפתחת את המקבילה הדיגיטלית של ה-Food Network האמריקאית, אפליקציה לטאבלטים וסמארטפונים ובה עשרות ערוצי תוכן קולינריים שמכילים מאות מתכונים בווידאו. החברה סיימה להפיק בחודש שעבר פרויקט שאפתני שמסגרתו הפיקה וצילמה את ערוץ הבישול החדש של ארגון ג׳יימס בירד האמריקאי - ובו לוקחים כמה מהשפים הגדולים ביותר בארה״ב, ממאריו בטאלי ועד תומס קלר.

 

בימים אלו נחתמים הסכמים נוספים עם כמה מהשפים המוכרים ביותר באירופה ובארה״ב. האפליקציה מוצעת למשתמשים בחינם, כשההכנסות מגיעות מרכישות של מוצרי מטבח, גאדג׳טים וחומרי גלם שניתן לרכוש ישירות מתוך האפליקציה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x