$
סטארט-אפים והון סיכון

השקעה ראשונה לקרן החדשה של פובליסיס ואורנג': myThings הישראלית

החברה העוסקת בפרסום ממוקד ברשת גייסה 15 מיליון דולר, ונהנתה מהשקעה מצד קרן אורנג'-פובליסיס החדשה - שבחנה יותר מ-120 חברות

מאיר אורבך 11:3120.03.12

חברת הסטארט-אפ myThings גייסה 15 מיליון דולר מקרן ההון סיכון של קבוצת התקשורת אורנג' ושל רשת הפרסום הבינלאומית פובליסיס. זוהי ההשקעה הראשונה של הקרן החדשה, בחברה הישראלית העוסקת בפרסום ממוקד ומותאם אישית באינטרנט.

 

קרן אורנג'-פובליסיס השקיעה ב-myThings אחרי שבחנה

למעלה מ-120 חברות. בגיוס השתתפו גם המשקיעים הקיימים בחברה – קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, Accel Partners, ו-T-Venture, זרוע ההשקעות של חברת דויטשה טלקום. מאז הקמתה ב-2005 גייסה myThings סכום של 22 מיליון דולר.

 

לפי הסכם השותפות בין אורנג' לפובליסיס, שנחתם החודש, שתי החברות ישקיעו 200 מיליון דולר (100 מיליון כל אחת) בשלוש קרנות משלימות: OPV Growth להשקעה בפרויקטים בשלבים מתקדמים, OPV Early-Stage להשקעות בשלבים התחלתיים וכן OPV Global להשקעות בינלאומיות. את הקרן של אורנג'-פובליסיס מנהלת בפועל Iris Capital, מנהלת קרנות הון סיכון כלל-אירופאית המתמחה במדיה, תקשורת, אינטרנט וטכנולוגיות מידע.

 

myThings עוסקת בהגדלת ההכנסות של אתרים ומפרסמים, באמצעות יצירת פרסומות דינמיות בזמן אמת המותאמות אישית למשתמשים בהתאם להרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלהם. myThings יוצרת יותר ממיליארד באנרים מותאמים אישית מדי חודש, ולדבריה מגדילה את שיעור ההמרה (Conversion Rates) של גולשים שעזבו אתרי מסחר מקוון ב-150% בהשוואה לנתונים המקובלים בענף ה-Retargeting (פרסום ממוקד חוזר).

 

דניס ברייר, הממונה על העסקה מטעם Iris Capital, החברה המנהלת את קרן אורנג'-פובליסיס, מסר: "כלקוחה של myThings זה שנה, אורנג' נהנתה מקמפיינים ממוקדים ומותאמים אישית, שהניבו ביצועים מרשימים. כעת השותפות העסקית בין החברות צפויה לצבור תאוצה משמעותית, בזכות צירוף רשת הפרסום Orange Ad Market (OAM) למשוואה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x