גם אמזון רוצה לסגור דיל
ענקית המסחר המקוון מתחילה למכור קופונים בכמה ערים בארה"ב, ונכנסת לתחרות מול גרופון ושאר אתרי הקניות הקבוצתיות
כניסתה של אמזון לתחום מאפשרת לה להשתמש בניסיון הרב שלה בתחום המכירות כדי למכור קופונים לאירועים ושירותים, במקום להסתפק בספרים ובמוצרי בידור אחרים.
השירות של אמזון מגיע באיחור מסוים, לאחר שגוגל נכנסה גם היא לתחום לפני מספר חודשים, והחברה המובילה בו היא גרופון, שנמצאת בתחום כבר שלוש שנים. עם זאת, לאמזון יש נסיון רב יותר במכירות מאשר לשתי החברות, וגרופון הולכת ומסתבכת בשורה של בעיות.
בין היתר התפרסם לאחרונה שגרופון נמצאת בגרעונות כבדים, שיטת הפעולה שלה מזכירה מזימת פירמידה, ולאחרונה היא נאלצה לסגור כמה ממשרדיה בסין. אמזון יכולה לנצל זאת, וליהנות מהאפשרות לקדם דילים באתרי המכירות הרגילים שלה. הקידום האגרסיבי שלה של הקינדל הוכיח שמהלך כזה עשוי להצליח.
במקביל, החלה אמזון לפרסם אתמול (ד') דיל "מסורתי" יותר: מדי יום היא תציע לקוראי הקינדל ספר במחיר נמוך במיוחד. הספר הראשון שהושק בשירות הוא ספר הילדים המצליח The Miraculous Journey of Edward Tulane, שיימכר ב-1.39 דולר בלבד.