$
התעשייה

שיא גינס לבבילון: מספר ההורדות הגדול ביותר לתוכנת תרגום

התוכנה הישראלית הגיעה ל-100 מיליון משתמשים, והמנכ"ל אמר ל"כלכליסט" כי הצמיחה בקצב ההצטרפות צפויה להתבטא גם בתוצאות הכספיות. לדברי בבילון, היא מפעילה את אחד מ-100 אתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם

שניר הנדלר 12:5914.07.11
תוכנת התרגום הישראלית בבילון זכתה בשיא גינס בקטגוריית "מספר ההורדות הגדול ביותר של פתרון שפה", לאחר שהגיעה ל-100 מיליון משתמשים.

 

"מדובר בהישג משמעותי מבחינת בבילון, שהולכת בדרכן של פיירפוקס ופייסבוק, שזכו לאחרונה לשיא גינס על מספר הורדות הגדול ביותר ב 24 שעות (פיירפוקס 3), ומספר הלייקים הרב ביותר בעמוד (פייסבוק)", אמר רוב מולוי, שופט מטעם גינס.

 

מנכ"ל בבילון, אלון כרמלי, מסר: "אנחנו גאים לקבל את ההכרה של חברת גינס בשיא עולם בתחומנו, יחד עם כניסה לרשימה המכובדת של מאה אתרי האינטרנט הפופולריים בעולם".

 

זוהי אינה הפעם הראשונה השנה שחברת טכנולוגיה ישראלית פוגשת מקרוב את ספר השיאים של גינס: לבבילון קדמה פריימסנס, שפיתחה את השבב העומד בבסיס בקר התנועה של מיקרוסופט, הקינקט. המוצר שבר שיא גינס במכירות מוצרי אלקטרוניקה, עם 8 מיליון יחידות ב-60 יום.

 

"הזכייה נותנת לנו יתרון בשווקים"
כרמלי. "השיא טוב עבור שותפים שלנו בעולם" כרמלי. "השיא טוב עבור שותפים שלנו בעולם"

 

בשיחה עם "כלכליסט" אמר כרמלי כי הצמיחה החדה בכמות המשתמשים בשירותי בבילון צפויה להתבטא גם בתוצאות החברה. "יש צמיחה אדירות במדינות מזרח אירופה ולכן כמות המשתמשים באתר האינטרנט של בבילון צומחת בקצב משמעותי", מסביר כרמלי, "גם המודל העסקי המשלב חשיפה לפרסומת ומכירות תוכנה עושה אותנו אטרקטיביים באיזורים שבהם יש חדירה נמוכה של כרטיסי אשראי. השילוב בין שני הגורמים האלו מאפשר לנו חדירה אגרסיבית לשווקים חדשים".

 

עם 14 מיליון מבקרים ייחודיים באתר האינטרנט של בבילון - מספר כפול מכמות המבקרים באתר באפריל האחרון - בבילון צפויה להציג צמיחה דו-ספרתית מרשימה בדו"חות הכספיים של בבילון לרבעון השני של 2011. כרמלי מסרב לנקוב במספרים אך מציין כי אין להשליך על תוצאות החברה מנתוני המשתמשים הייחודיים, שכן התוספת להכנסה של בבילון בגין כל משתמש ייחודי במדינות כמו ברזיל וטורקיה - שבהן נרשם קצב צמיחה גבוה - נמוך מהכנסה של בבילון במדינות כמו ארה"ב.

 

מעבר לנתונים המרשימים, כרמלי מקווה ששיא הגינס כמו הצמיחה בכמות המשתמשים בפתרונות השפה של החברה, יסייעו למאמצי השיווק של בבילון. "מעבר לכבוד בזכייה בשיא גינס, זה נותן לנו יתרון בשווקים", מסביר כרמלי, "זה טוב עבור שותפים שלנו בעולם, זה מהלך יחצ"ני חזק וגם מאמצי השיווק של גינס יסייעו לנו מאחר וזה הולך להיות מופץ בכל העולם".

 

בבילון לא קופאים על השמרים וכבר מסמנים את שווקים חדשים. "אנחנו משקיעים בטכנולוגיות כדי להמשיך ולהוביל את תחום השפות והתרגום. עדיין לא כיסינו מספיק טוב את כל העולם ואנחנו מעוניינים לחדור בצורה אגרסיבית גם לפולין צ'כיה וסלובקיה – מדינות שהן מאד הייטקיות. אנחנו נהנים מצמיחה חדה גם במדינות ערב. הדבר הבא אחרי שהמשתמשים במדינות ערב עושים אחרי שהם מצטרפים לפייסבוק הוא הורדת תוכנת בבילון", מציין כרמלי.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x