אפל מנמיכה את רף הכניסה ל-iAd במטרה למשוך מפרסמים
שירות הפרסום של החברה, שספג ביקורות בשל התערבותה בתכנים, יאפשר להשתמש בו בהשקעה של חצי מיליון דולר ומעלה
אפל מנמיכה את רף הכניסה לשירות הפרסום הסלולרי שלה, iAd: מעתה ניתן יהיה לפרסם בשירות בהשקעה של חצי מיליון דולר ומעלה - כך מדווח אתר הטכנולוגיה Silicon Alley Insider.
עד כה השתתפות בפלטפורמת הפרסום של אפל היתה מוגבלת לחברות גדולות, שמוכנות להתחייב מראש לתקציב
הורדת מינימום ההשקעה הנדרש בפרסום מצטרפת להשקתו של כלי המאפשר למפרסמים לבנות את פרסומות ה-iAd בעצמם, ללא התערבותה הישירה של אפל בתהליך. אפשרות זו שוחררה בדצמבר האחרון בתגובה לביקורות על התעקשותה של אפל לשלוט בתהליך בניית הקמפיין, עד כדי הרחקת לקוחות כמו אדידס.