$
חדשות טכנולוגיה

אפל מרחיקה את המפרסמים? אדידס נוטשת את iAd

על פי דיווחים, חברת ציוד הספורט הסתכסכה עם אפל סביב סוגיית השליטה בתוכן הקמפיין. אדידס אינה החברה הראשונה שהעדיפה לוותר על פלטפורמת הפרסום הסלולרית של אפל

אבנר קשתן 17:2403.10.10
חברת ציוד הספורט אדידס החליטה לוותר על קמפיין בפלטפורמת הפרסום הסלולרית iAd של אפל, ככל הנראה בשל התעקשותה של אפל לשלוט בכל שלבי ההפקה של הפרסומות, כך מדווח אתר Business Insider על סמך מקורות המקורבים לעניין. עלות קמפיין הפרסום של אדידס הוערכה ביותר מ-10 מיליון דולר.

 

כשהשיקה אפל את שירות הפרסום הסלולרי iAd ביולי, היא הודיעה שתיקח חלק מרכזי בכל שלבי ההפקה והקריאייטיב של הפרסומות, במטרה לשמור על רמה גבוהה בקמפיינים שיוצגו במכשירי האייפון והאייפד. אך ההתעקשות של אפל לשלוט בתהליך, נוסף לעלויות הגבוהות, מעכבת את אימוץ השירות על ידי המפרסמים. בחודש שעבר דיווח הוול סטריט ג'ורנל כי בית האופנה שאנל נסוג מהשתתפותו בפרויקט. כעת מצטרפת למבטלים גם אדידס, אשר על פי הדיווחים הגישה שלוש גרסאות שונות לקמפיין, וכולן נדחו על ידי אפל.

 

כמה מפרסמים אחרים דיווחו על בעיות אחרות בשירות, כולל שליטה מלאה של אפל על יעדי הפרסום ומחסור בכלים לנהל את הקמפיין. אפל הודיעה כי היא תשיק כלים כאלה בעתיד, אך בשלב הנוכחי, מפרסמים רבים מדווחים על תסכול מהשירות.

 

מאדידס לא נמסרה תגובה לדיווח. נציג אפל סירב להתייחס לדברים, אך גם לא הכחיש אותם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x