דיווח: יאהו במגעים לרכישת Foursquare
ענקית האינטרנט צפויה לרכוש את פורסקוור - רשת חברתית מבוססת מיקום - ב-100 מיליון דולר, כך על פי אתר Silicon Alley Insider. שתי החברות סירבו להגיב לדיווח
פורסקוור היא רשת חברתית מבוססת מיקום - באמצעות התקני ה-GPS של מכשירי הסמארטפון שבידי המשתמשים מדווח השירות על מיקומם של החברים בו. ה-Silicon Alley Insider מדווח כי מנכ"ל ומייסד פורסקוור, דניס קראולי, ערך סבב פגישות אינטנסיבי בשבוע האחרון, ובין השאר פגש נציגים של אפל, פייסבוק וטוויטר. קראולי סירב להגיב על כך.
יאהו רכשה בעבר שירותים חברתיים מצליחים, דוגמת אתר Delicious, המאפשר שמירה ותיוג של קישורים ושיתופם עם חברים, ואת Flickr, אתר שיתוף תמונות מוביל. על פי הערכות האלי אינסיידר, רכישת פורסקוור תעלה בקנה אחד עם המדיניות החדשה של יאהו, שמובילה המנכ"לית קרול בארץ, שעל פיה יש להיערך לדעיכתם של אתרי הרשת ולמעבר של מוקד תשומת הלב של המשתמשים לשורה של אפלקיציות שירות, מבוססות על מכשירים מחוברים לרשת, בבית ומחוצה לו.