נוקיה-סימנס תחליף את נורטל בשיווק מוצרי אלווריון
ענקית התקשורת חתמה על הסכם OEM (שיווק תחת מותג) עם אלווריון לשיווק מוצרי התקשורת האלחוטית מדור רביעי שלה
עכשיו זה רשמי: ענקית התקשורת נוקיה-סימנס תשווק את מוצרי הדור הרביעי של אלווריון. שיווק המוצרים ייעשה במסגרת הסכם OEM - שלפיהם מוצרי אולווריון ישווקו תחת המותג של נוקיה-סימנס. בכך תחליף נוקיה-סימנס את נורטל, שעד כה שיווקה את מוצרי אלווריון.
אלווריון מפתחת מוצרי
נוקיה-סימנס שמה לה למטרה לרכוש את פעילויות הסלולר והאלחוט של נורטל, ובעקבות הצעתה בסך 650 מיליון דולר היא המועמדת המובילה במכרז לרכישת חטיבת הסלולר של נורטל (חטיבת ה-CDMA). נוקיה-סימנס העריכה שהחטיבה תניב לה הכנסות של 1.8 מיליארד דולר כבר השנה, בזכות הלקוחות הרבים שישדרגו בשנים הקרובות את הרשתות שלהם על בסיס הטכנולוגיה של נורטל.