$
הייטק והון סיכון

נטקום רכשה את פעילות ה-Contact Centers של לידקום

מרכזי ה-Contact Centers מאפשרים לארגונים לספק ללקוחות מידע אינטראקטיבי באמצעות טלפון, מייל או צ'ט. לפי הערכות שילמה נטקום כ-3 מיליון שקל

מאיר אורבך 12:0425.12.08

נטקום (מלם תים תקשורת) רוכשת את פעילות ה-Contact Centers של חברת לידקום (Leadcom Integrated Solutions). הפעילות, הכוללת את קבוצת הפיתוח, הטכנולוגיה, המוצרים, סביבות הפיתוח ולקוחות צפויה להניב כ-4 מיליון שקל בשנה הראשונה, להערכת נטקום. על פי הערכות שילמה נטקום כ-3 מיליון

שקלים עבור הפעילות.

 

הפעילות שרכשה נטקום מאפשרת לה להיכנס לתחום ה- Contact Centers, המשיק לתחומי פעילותה המסורתיים. מרכזים אלה מאפשרים לארגונים ללקוחותיהם לספק מידע ושירותים אינטראקטיביים באמצעות הטלפון, בפקס, במייל, בצ'אט ובווידיאו תוך אינטגרציה למערכות המחשוב של הארגון.

 

"רכישת פעילות ה- Contact Centers של לידקום הינה חלק ממהלך אסטרטגי של נטקום לניצול מיטבי של יכולות טלפוניית ה-IP הקיימות בנטקום. התמחותה של נטקום בתחומים אלו בשילוב עם יכולות ה-CRM של קבוצת מלם תים תקשורת יעניקו לנטקום דומיננטיות בתחום", אמר רון ברנר, מנכ"ל חברת נטקום.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x